تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

امیدواریم خروجی مذاکرات بتواند نتیجه برد- برد را برای دو طرف مذاکره به همراه داشته باشد

  • کد خبر : 37228
  • 16 اردیبهشت 1393 - 8:50
امیدواریم خروجی مذاکرات بتواند نتیجه برد- برد را برای دو طرف مذاکره به همراه داشته باشد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دیدار کارشناسان هسته‌ای ایران و ۱+۵ در نیویورک گفت: امیدواریم این نشست بتواند زمینه‌ای را فراهم کند که نتیجه مذاکرات ایران و ۱+۵ در راستای شفاف‌سازی و ایجاد اعتماد از سوی دو طرف فراهم شود.

به گزارش کمال مهرمحمدحسن آصفری عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  با اشاره به دیدار کارشناسان هسته‌ای ایران و ۱+۵ در نیویورک گفت: ما امیدواریم این نشست بتواند زمینه‌ای را فراهم کند که نتیجه مذاکرات ایران و ۱+۵ در راستای بحث شفاف‌سازی و ایجاد اعتماد از سوی دو طرف فراهم شود.

وی تاکید کرد: ما نسبت به این مسئله امیدواریم که خروجی مذاکرات بتواند نتیجه برد- برد را برای دو طرف مذاکره به همراه داشته باشد.

همچنین گفتنی است آسوشیتدپرس موضوع دیدار و گفت‌و‌گوهای کار‌شناسان هسته‌ای دو طرف را مورد توجه قرار داده و می‌نویسد، در حالی که امید‌ها برای رسیدن به توافق جامع هسته‌ای تا بازه زمانی از پیش تعیین شده افزایش یافته، کار‌شناسان هسته‌ای ایران و ۱+ ۵ این هفته در نیویورک با یکدیگر دیدار می‌کنند.

همچنین قابل ذکر است، روسیه، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دیگر کشورهای درگیر در این روند، تأیید می‌کنند که ایران در حال همکاری با طرف مقابل است و به مسائل مطرح ‌پاسخ داده و واقعاً خواهان دستیابی به توافق است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x