تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مشایی را در پستو بگذارید/ناگفته‌های وزیرسابق اطلاعات از دستگیری ریگی و خانه‌نشینی احمدی‌نژاد

  • کد خبر : 37088
  • 15 اردیبهشت 1393 - 8:04
مشایی را در پستو بگذارید/ناگفته‌های وزیرسابق اطلاعات از دستگیری ریگی و خانه‌نشینی احمدی‌نژاد

مصلحی درباره دیدار خصوصی خود با احمدی‌نژاد گفت: یکی از حرف‌هایم به احمدی‌نژاد این بود که مرید و مریدبازی هم حدی دارد و مشایی را هر مقامی دارد باید او را در پستو بگذارید.

به گزارش کمال مهر به نقل از فارس، بعد از تعطیلات نوروز حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات و محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در ساختمان ولنجک با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار نوروزی مصلحی ضمن انتقاد از رویه رئیس جمهور در حمایت از رحیم مشایی صحبت‌های صریحی در این باره با احمدی‌نژاد مطرح کرده است.

وزیر سابق اطلاعات ضمن تایید این خبر درباره بخشی از جزئیات ملاقاتش با احمدی نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: «ما بالاخره با احمدی‌نژاد رفیق بودیم و من قبل و بعد از عید به او سر زدم و با وی صحبت کردم؛ یکی از حرف‌هایم این بود که مرید و مریدبازی هم حدی دارد و مشایی هر مقام معنوی هم که دارد وی را در پستو بگذارید اما احمدی‌نژاد همان حرف همیشگی که مشایی یعنی من و من یعنی مشایی را تحویلم داد.»

وزیر سابق اطلاعات همچنین در پاسخ به این سوال که آیا احمدی‌نژاد برای انتخابات آینده برنامه‌ای دارد یا خیر گفت: اطلاعی ندارم.

گفتنی است حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در اولین گفت‌و‌گوی تفصیلی خود پس از دوران وزارتش با خبرنگاران حوزه احزاب خبرگزاری فارس، به تشریح ناگفته‌هایی از چگونگی برنامه‌ریزی برای دستگیری عبدالمالک ریگی پرداخت.

وی در ادامه این مصاحبه ضمن بیان پروسه امنیتی که در دولت دهم در اطراف احمدی‌‌نژاد شکل گرفته بود، به بیان نکات جالب و منتشر نشده‌ای از دوران خانه‌نشینی محمود احمدی‌نژاد و ماجرای عزل خود پرداخت.

وزیر سابق اطلاعات در این گفت‌و‌گو به بیان نکات جالبی از بازدید رهبر معظم انقلاب از وزارت اطلاعات در دوران مسئولیتش پرداخت و درباره حساسیت رهبری در مباحث اطلاعاتی و امنیتی صحبت‌های منتشر نشده‌ای را بازگو کرد.

مصلحی در این مصاحبه به بازخوانی رهبری خاتمی در فتنه ۸۸ و نقش‌آفرینی سرویس‌های اطلاعاتی در این زمینه پرداخت و تاکید کرد: اصلاح‌طلبان با تنزل دادن فتنه به یک جنجال سیاسی درصدد بازگشت بدون هزینه هستند.

وی همچنین در این مصاحبه اظهارات احمدی‌‌نژاد درباره تاثیر پیامک خبرگزاری فارس در آشفتگی بازار سکه و ارز را «فضاسازی» رئیس‌جمهور سابق توصیف کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=37088

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x