تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

تلاش وزارت صنعت برای فعالیت رسمی یک شرکت صهیونیستی در کشور

  • کد خبر : 35006
  • 31 فروردین 1393 - 12:10
تلاش وزارت صنعت برای فعالیت رسمی یک شرکت صهیونیستی در کشور

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برخی اقدامات مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برای رسمی شدن فعالیت شرکت های صهیونیستی در داخل کشور خبر داد و از این موضوع ابراز نگرانی کرد.

به گزارش گروه سیاسی «کمال مهر» به نقل از مرصاد، اظهار داشت: متاسفانه وزارت صنعت، معدن و تجارت طی ماه های گذشته اقداماتی را انجام داده که نشان دهنده تمایل این وزارتخانه در راستای ورود رسمی شرکت های صهیونیستی به داخل کشور بوده است.

وی افزود: در همین راستا، وزارت صنعت و معدن اقدامات و تلاش های وسیعی را در خصوص قانونی کردن معامله و حتی فعالیت یک شرکت صهیونیستی که تولید کننده سیگار است را انجام داده است.

حسینی با ابراز نگرانی از اینگونه اقدامات و نیز اعلام هشدار به وزارتخانه مذکور خواستار توجه جدی و برخورد قاطعانه با اینگونه اقدامات شد.

وی تصریح کرد: البته نمایندگان مربوط در مجلس شورای اسلامی، قطعا در برابر چنین مواردی عکس العمل نشان داده و قطعا به هیچ وزارتخانه و مسئولی اجازه همکاری و تعامل با شرکت های صهیونیستی را نخواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: ارتباط با شرکت های صهیونیستی در هر زمینه ای و با هر دلیل و بهانه ای قابل قبول نبوده، چرا که از نظر ما «ها رژیمی جعلی بوده و ارتباط با آنها نیز غیر قانونی خواهد بود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=35006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x