تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پیکر خبرنگار المنار پس از شهادت +عکس

  • کد خبر : 35000
  • 31 فروردین 1393 - 11:11
پیکر خبرنگار المنار پس از شهادت +عکس

چند نفر از تروریست های تکفیری که بعد از پاکسازی در هتل السفیر معلولا پنهان شده بودند با دیدن ماشین خبرنگاران المنار هر سه را به رگبار می‌بندند که علاوه بر شهادت ۳ خبرنگار المنار ۴ تن دیگر نیز به شهادت رسیدند.

به گزارش کمال مهر «حمزه الحاج حسن» خبرنگار شبکه “المنار” لبنان دوشنبه هفته گذشته به همراه «محمد منتش» تصویربردار المنار و «حلیم علوه» از اعضای کادر فنی المنار در حومه معلولا در القلمون هنگام پوشش عملیات پاکسازی “معلولا” از وجود تروریست‌ها هدف تیراندازی قرار گرفت و به شهادت رسید.


خبرنگاران شبکه المنار که در سه خودرو سوار بودند وارد معلولا شده و در حال طی کردن مسیر مورد نظر بودند. چند نفر از تروریست های تکفیری که بعد از پاکسازی در هتل السفیر معلولا پنهان شده بودند با دیدن ماشین آنها هر سه را به رگبار می‌بندند و در کنار این سه شهید چهار نفر نیز از ارتش سوریه به شهادت رسیدند.




تروریست‌های تکفیری درحالی خودروی حامل تیم خبری المنار را هدف قرار دادند که علایم و نشانه‌های خبرنگاری و رسانه ای بر روی آن کاملا مشهود بود.

پیکر شهید حمزه الحاج حسن فردای آن‌روز با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله و با شعارهای “لبیک یا زینب(س)” و “لبیک یا حسین(ع)” بر روی دوش تشییع کنندگان در روستای شعث واقع در بعلبک لبنان تشییع شد.

پیکر این خبرنگار پس از اقامه نماز توسط «سید ابراهیم امین السید» رییس مجلس سیاسی حزب‌الله در گلزار شهدا و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=35000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x