تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

عکس هایی که داوران به احترامشان ایستادند

  • کد خبر : 34964
  • 31 فروردین 1393 - 10:41
عکس هایی که داوران به احترامشان ایستادند

دبیر دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی از پایان داوری‌های این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: کیفیت آثار ارسالی از سوی عکاسان خبری انقدر مورد قبول بود که داوران برای انتخاب آثار برتر کار دشواری داشتند.

به گزارش گروه حماسه و مقاومت کال مهر، دبیر دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی از پایان داوری‌های این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: کیفیت آثار ارسالی از سوی عکاسان خبری انقدر مورد قبول بود که داوران برای انتخاب آثار برتر کار دشواری داشتند.

محسن محمدی، دبیر دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی افزود:‌ خوشبختانه آثاری با کیفیت بالا به جشنواره رسیده و انتخاب از میان آن‌ها کاری دشوار بود، با این حال کار انتخاب با وسواس بسیار انجام شد تا حق کسی ضایع نشود.

وی ادامه داد: در مجموع بیش از ۲۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد‌، که از این میان، بیش از ۱۸۰۰ اثر بخش حرفه ای و بیش از ۷۰۰ اثر بخش شهروندی به مرحله داوری راه یافتند.

دبیر دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی ادامه داد: در بخش شهروندی ۱۰ اثر  توسط داوران برگزیده شد.

وی درباره “جایزه ویژه مردمی” در بخش شهروندی اینگونه توضیح داد: در این بخش مخاطبان به سایت تصویرنت به آدرس http://www.tasvirnet.com     مراجعه می کنند و از میان آثار ارسالی شهروندان عکس مورد نظر را انتخاب و به آن رای می دهند، این عکس در روز اختتامیه مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

محمدی تاکید کرد: امکان رای دادن به عکس برتر تنها تا روز قبل از اختتامیه وجود دارد و سایت برای رای دادن در روز اهدا جوایز و افتتاح نمایشگاه  بسته خواهد بود .

وی در ادامه سخنانش با اشاره به استقبال پر شور عکاسان در دوره دوم جشنواره افزود: آثار حدود ۲۰۰ عکاس در بخش حرفه ای جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت و ۸۰ اثر برگزیده برای شرکت در نمایشگاه انتخاب شد.

دبیر جشنواره عکس قاب های بهشتی گفت : ابوالفضل جلیلی ، فرهاد سلیمانی و محمد نوروزی داوری این دوره از جشنواره را به عهده داشتند که برآیند نظرات داوران در این دوره حکایت از افزایش حضور و  کیفیت آثار در حوزه ایثار و شهادت دارند.

محمدی هم‌چنین از برگزاری مراسم اهداء جوایز و افتتاح نمایشگاه دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی  در نیمه اول اردیبهشت ماه خبر داد و گفت:‌ در مراسمی متفاوت با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین فرهنگی کشور از برگزیدگان دوره دوم جشنواره قاب های بهشتی تقدیرخواهد شد.

دومین جشنواره عکس قاب های بهشتی با هدف پاسداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، تلاش در راه گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وافزایش محتوای دیجیتالی یادمان شهدا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

برپایه این گزارش، متولی برگزاری این جشنواره شبکه تصویرنت است که در این دوره با حمایت ، خبرگزاری تسنیم و فرهنگسرای سرو دومین دوره عکس قاب های بهشتی را برگزار می کند.


۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x