تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

وحشت آفرینی اراذل و اوباش در نیشابور/درگیری خونین پلیس با عاملان ناامنی

  • کد خبر : 34934
  • 31 فروردین 1393 - 8:52
وحشت آفرینی اراذل و اوباش در نیشابور/درگیری خونین پلیس با عاملان ناامنی

با حضور قاطع و به موقع ماموران کلانتری ۱۱شهرستان نیشابور خراسان رضوی ۱۲ اخلاگر نظم عمومی در یکی از محلات شهر نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش کمال مهرفرمانده انتظامی شهرستان نیشابور  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و گزارشی مبنی بر ایراد خسارت به وسائل نقلیه شهروندان و هم چنین به تعدادی از منازل در خیابان ارگ شهر نیشابور بلافاصله ۴ تیم گشتی از کلانتری ۱۱ طالقانی به همراه رئیس کلانتری به محل اعزام شدند.

سرهنگ سید حسن حسینی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی های به عمل آمده مشخص شد که تعدادی از اراذل با گروه دیگر به علت اختلافات قبلی در یکی از محلات خیابان ارگ جنوبی درگیر و متاسفانه به تعدادی از وسایل نقیله شهروندان خسارت وارد می کنند.

ماموران کلانتری با مشاهده اراذل با قاطعیت وارد عمل شدند و در اقدامی ضربتی طی یک درگیری خونین ضمن دستگیری ۱۲ نفر از اراذل تعداد ۲۴ دستگاه موتورسیکلت و خودرو آنها را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی تمامی اراذل و تلاش پلیس برای دستگیری آنها خاطر نشان کرد: در بسیاری از موارد نزاع های دسته جمعی حاصل ناآگاهی و فقر فرهنگی افرادی است که هیچگونه اطلاعی از حقوق اجتماعی دیگران در جامعه نداشته و قصد دارند بر اساس خواست خود به منافع مورد نظر برسند که این امر علاوه بر تحمیل خسارات فراوان به فرهنگ عمومی جامعه عاملی در جهت تحمیل هزینه های اجتماعی به انتظامی و درمانی به جامعه است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34934

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x