تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

معروف ترین افراد عجیب در گذشته +عکس

  • کد خبر : 34912
  • 31 فروردین 1393 - 8:35
معروف ترین افراد عجیب در گذشته +عکس

“ایسک اسپاروج” در سال ۱۸۴۱ در ماساچوست به دنیا آمد و بیشتر شهرت خود را به خاطر بدن عجیب و بسیار لاغرش دارد.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، چند سالی است که افراد خاصی مانند مرد درختی یا بلندترین انسان های دنیا سرتیتر اخبار انسان های عجیب شده اند اما این افراد تنها مختص به زمان حال نیستند و در گذشته های دور نیز افرادی بودند که حالت های عجیبی داشتند اما برخلاف امروزه آن ها بیشتر در سیرک ها خود را نمایش می دادند تا پول و مایحتاج زندگی را بدست آورند. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از افراد عجیبی که در گذشته معروف بودند و حالا دیگر نامی از آن ها برده نمی شود.

** اسکلت زنده

“ایسک اسپاروج” در سال ۱۸۴۱ در ماساچوست به دنیا آمد و بیشتر شهرت خود را به خاطر بدن عجیب و بسیار لاغرش دارد. این مرد تا سن ۱۲ سالگی عادی بود اما از آن موقع به مرور و بدون هیچ دلیل خاصی وزنش کاهش یافت تا اینکه تنها استخوان و اسکلت های او برای آب شدن باقی ماند.

او درسن ۴۴ سالگی ۱۷۰ سانتیمتر قد و تنها ۱۹ کیلوگرم وزن داشت. بسیاری از پزشکان در آن زمان او را معاینه کردند اما سر از حال او در نیاوردند. او تا آخر عمر خود یعنی در ۴۶ سالگی در نمایش های سیرکی شرکت می کرد و زندگی خود را می گذراند.

** مرد شیری

شاید تنها کسی که از انسان های عجیب گذشته را شما تا حدی بشناسید “استفان بیبروسکی” باشد. این مرد که در سال ۱۸۹۱ به دنیا آمد به خاطر صورتش که به مانند شیر بود معروف شد. از تمام مجراهای صورت این مرد مو رشد کرد و تمام صورتش به شکل شیرها تبدیل شد. این مرد لهستانی در هنگام به دنیا آمدن تماما پوشیده از مو بود و پزشکان را از همان بدو تولد شگفت زده کرد.

او از سن ۴ سالگی وارد سیرک شد و تقریبا به تمام اروپا و بیشتر کشورهای آسیا و آمریکا سفر کرد. به گفته شاهدین صورت این مرد موهای ۱۰ سانتی متری داشت و ۹۰ درصد از بدنش نیز به همین صورت پوشیده از مو بوده است. او در سال ۱۹۳۲ بر اثر حمله قلبی درگذشت.

** مرد لاستیکی

یکی از معروف ترین افراد سیرک در سال های ۱۸۸۰ مردی به نام “فلیک ورل” بود. این مرد از بیماری خاصی به نام “Ehlers-Danlos” رنج می برد. این بیماری باعث شده بود تا پوست بدنش حالت لاستیکی به خود گرفته و به راحتی از بدنش جدا شود. او در برنامه های مختلف شرکت کرد و تا می توانست پوستش را کشید و همه را به شگفتی وا داشت.

**بدن بی مهره

بدن بی مهره باعث خواهد شد تا شما هر حالتی که اراده کنید بتوانید به بدنتان بدهید. “اسمیت” کسی بود که برنامه های بسیاری در سراسر دنیا اجرا کرد و بدنش را طوری به حالت های مختلف می برد که هیچ کس باور نداشت انسانی این بدن را داشته باشد. او در این حالت های بسیار سخت ساز بانجو هم می نواخت تا برنامه هایش کاملا بی روح به حرکات چندش آور و خسته کننده نباشد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x