تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

برگزاری نخستین نشست مسئولین نظارت بر انتخابات استان البرز در سال ۹۳

  • کد خبر : 34342
  • 26 فروردین 1393 - 15:56
برگزاری نخستین نشست مسئولین نظارت بر انتخابات استان البرز در سال ۹۳

اولین نشست مسئولین نظارت بر انتخابات استان البرز در سال ۹۳ در جوار ضریح در حال ساخت حبیب بن مظاهر در مصلی کرج برگزار شد.

 

به گزارش کمال مهر، عصر دیروز (دوشنبه) نخستین نشست مسئولین نظارت بر انتخابات استان البرز در سال ۹۳ در جوار ضریح در دست ساخت جناب حبیب بن مظاهر در مصلای کرج برگزار گردید .

در این نشست صمیمی ابتدا حجت الاسلام و المسلمین روحی رییس دفتر نظارت استان البرز درباره شخصیت حبیب بن مظاهر گفت: جناب حبیب بن مظاهر از اصحاب رسول خدا (ص) و یاران با وفای حضرت علی (ع) و امام حسن (ع) و امام حسین (ع) بود.

وی از مجاهدین جنگ های حمل و صفین و نهروان و بعد از شهدای بنی هاشم افضل شهدای کربلا محسوب گشته . جناب حبیب فقیه و دین شناس و امام شناس و دشمن شناس بود که اینها او را نسبت به سایر افراد از او شخصیتی ممتاز ساخته . ایشان در دنیا دوبار در راه عشق امام حسین (ع) جان داد و از اینرو به این جایگاه رفیع نائل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین روحی یزدی رییس دفتر نظارت و بازرسی استان گفت: سه ویژگی ممتاز جناب حبیب بن مظاهر، دین شناسی، امام شناسی و دشمن شناسی ایشان بود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی متولی رییس ستاد بازسازی عتبات استان البرز در خصوص ساخت ضریح حبیب بن مظاهر و دیگر کارهای اقدام شده و یا در آینده در دست اقدام توضیحاتی دادند و سپس حاج آقا فعلی مدیر پروژه ساخت ضریح نیز نسبت به روند ساخت ضریح و موارد انجام شده نیز به توضیح پرداختند.

 

انتهای پیام/.

 

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x