تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

موشک‌های فلسطینی ساخت خود آن‌هاست/ لزوم پیاده‌سازی فرهنگ جهادی در مذاکرات هسته‌ای

  • کد خبر : 33975
  • 25 فروردین 1393 - 14:30
موشک‌های فلسطینی ساخت خود آن‌هاست/ لزوم پیاده‌سازی فرهنگ جهادی در مذاکرات هسته‌ای

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: بخش زیادی از موشک‌هایی که فلسطینی ها شلیک می‌کنند، ساخت خود آنهاست که در درون خاک غزه تولید می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی کمال مهر، سردار سرتیپ پاسدار “اسماعیل قاآنی” جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در یادواره شهدای فاطمی در مشهد مقدس اظهار داشت: اگر در مذاکرات هسته‌ای حرفی و نقدی داریم به آمریکا ربطی ندارد، به دوستانمان می‌گوییم باید فرهنگ جهادی را در مذاکرات پیاده کنیم و خود را از این فرهنگ در مذاکرات محروم نکنید.

وی با بیان اینکه آمریکا کوچک تر از آن است که ما را در مسئله هسته‌ای دچار مشکل کند، افزود: از همین مذاکرات انشا‌الله خداوند تقدیری را قرار می‌دهد که عزت ارمغان آن است، اما ما به دوستانمان می‌گوییم و پیشنهاد می‌دهیم و آن‌ها هم به امید خدا عنایت می‌کنند.

سردار قاآنی در ادامه با اشاره به شهادت دانشمندان هسته‌ای تصریح کرد: همه کسانی که پای انقلاب ایستاده‌اند، کسانی بودند که در خانواده‌های پاک تربیت شدند و این شهدا نه تنها در کشور ما که در عرصه بین‌المللی اثرگذار بودند.

وی با تاکید بر اینکه در کشور ما این نظام اگر حفظ شده به برکت شهدا بوده است، اضافه کرد: از روزی که امام(ره) این نظام را پیاده کردند، محدوده خود را جغرافیای خاکی جمهوری اسلامی نمی‌دانستند، ایشان جهانی نگاه می‌کرد و رهبر انقلاب نیز همین نگاه را دارند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: اگر این انقلاب توانسته خود را حفظ کند و دیگران را نیز تربیت کرده به این دلیل است که مسیر شهادت قابل انتقال و آموزش دادن است.

وی بیان کرد: پر افتخار‌ترین دوره جنگیدن بچه‌های فلسطین زمانی است که در مکتب شهدای ما جنگیده‌اند، این را می‌شود از مقایسه پیشروی آن‌ها از ۴۰ سال اول اشغال و ۲۰ سال گذشته به دست آورد، وقتی این بچه‌ها از تفکر عزتمدارانه انقلاب الهام گرفتند توانستند قدم‌های محکمی بردارند که شواهد زیادی دارد.

سردار قاآنی با اشاره به فشارهای رژیم صهیونیستی بر مردم غزه، گفت: هرگونه امکانات نظامی که در دنیا تولید شود اول در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد، این رژیم جنایتکار غاصب و جنگ افروز ۲۲ روز به یک جغرافیای محدود حمله کرد و یک سوم عرض شش کیلومتری غزه را هم نتوانست بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در همین جغرافیای غزه که چهار سال است در محاصره مطلق است، فرهنگ مبارزه باعث پیروزی بوده و بخش زیادی از موشک‌هایی که آن‌ها شلیک می‌کنند، ساخت خود آنهاست که در درون خاک غزه تولید می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در پایان با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته از سوی غرب علیه نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: دشمنان نتوانستند در عرصه تحریم به هدف شوم خود برسند و مردم جهان می بینند که هرچه فشار بیشتر می‌شود اعتماد و تکیه مردم به نظام نیز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x