تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

وحشت ۵ ایالت آمریکا را فرا گرفت /حقوق بشر در آمریکا مشروعیت ندارد!

  • کد خبر : 33445
  • 23 فروردین 1393 - 13:56
وحشت ۵ ایالت آمریکا را فرا گرفت /حقوق بشر در آمریکا مشروعیت ندارد!

با توزیع اعلامیه هایی در پنج ایالت تگزاس، لوییزیان، ایلینویز، پنسیلوانیا و فلوریدا وحشت آمریکا را فراگرفت.

گروه سیاسی و بین الملل «کمال مهر»؛ در هفته گذشته (کو کلاکس کلان)  این گروه نژاد پرست ، با توزیع اعلامیه هایی در پنج ایالت تگزاس، لوییزیان، ایلینویز، پنسیلوانیا و فلوریدا وحشت را به آمریکا به ارمغان آورده اند.

3f56KKK

نماد و پوشش سازمان (kkk) “کوکلاکس کلان”

در این اقدام هماهنگ شده ، اعلامیه های مذکور با لوگوی این سازمان ؛ به شکل فردی با کلاه شیپوری بزرگی که صورتش را هم می پوشاند ایستاده و از همه دعوت می کند که سازمان را حمایت کنند.

در برگه ها یک شماره تلفن نوشته شده که خط تلفن مجانی با پاسخگوی اتوماتیک است و وقتی با این شماره تماس  گرفته می شود،  دستگاه درباره گروه کوکلاس کلان توضیحات مفصلی داده و پیشنهاد می کند که مشخصات خود را برایشان بگذارید.

در برخی برگه های اعلامیه نیز هشدارهایی به این شرح نوشته شده که «منطقه شما تحت کنترل سازما سفیدپوستان امریکاست». این در حالی است که برگه های مذکور خیلی افراد منطقه را به وحشت انداخته است.

یکی از ساکنین این مناطق می گوید: «زمانی که من برگه را باز کردم حتی اول متوجه نشدم که منظور از شوالیه های سفید که در متن نوشته چیست! اما کمی بعد با حالت وحشت زده متوجه شدم که صحبت از گروه کوکلاس کلان است».

گفتنی است این سازمان خود رد کننده جریان هولوکاست می باشد و نکته قابل تأمل پخش این برگه ها “غیرقانونی نبوده ” و حتی  وجود سازمان ‘کوکلاس کلان‘ در آمریکا نیز “منع قانونی ندارند”، اگرچه آشکارا یک سازمان نژادپرست است، با این حال از طرف قانون اساسی ایالات متحده امریکا حمایت شده و از آزادی کلام تضمین شده برخوردار می باشند.

این جریان درحالی رخ می دهد که بیش از ۱۰۰ جنبش فعال با این جریان در ایالات متحده امریکا وجود دارد. این جنبش ها بیشتر در ایالات جنوبی و غرب مرکزی به چشم می خورند.محبوبیت سازمان کوکلاس کلان به خاطر جنایات نژادپرستانه گسترده در آمریکا علیه سیاه پوستان و بمبگذاریهایی که به کشتار کودکان و کارگران انجامید می توان نام برد.

 

KKK_holocaust_a_zionist_hoax

آمریکایی هایی که هولوکاست را رد می کنند

 

وقتی آمریکا برای نماینده ایران در سازمان ملل ویزا نمی دهد؛ خودشان مشروعیت ندارند!

در همین راستا ادعاهای مضحک همیشگی آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران با عناوین ناقص حقوق بشر ، تروریست خطاب کردن نظام و مسئولین و مسائلی از این قبیل پایانی ندارد ، کما اینکه در آخرین شاهکارمجلس نمایندگان آمریکا با اجماع و بدون نیاز به رای گیری، با مصوبه ای موافقت کرد که به “سفیر ایران در سازمان ملل” ویزا نمی دهیم و هدف  جلوگیری از ورود “حامد ابوطالبی”سفیر پیشنهادی ایران در سازمان ملل متحد به خاک آمریکاست. زیرا به گفته “دوگ لامبورن” نماینده جمهوری خواه، نماینده کلورادو و از حامیان طرح ممنوعیت ارائه ویزا به ابوطالبی در مجلس نمایندگان آمریکا، وی را “تروریست” خطاب کردند.

آمریکا با شرایط در پیش رو هر روز بر پوشالی بودن خود آشکارتر می شود و این موضوع نشان می دهد، دولتی که پیوسته با انگیزه های سیاسی رقبای بین المللی خود را متهم به نقض حقوق بشر می کند و داعیه دفاع از این حقوق را دارد، هیچگونه پایبندی بر قواعد انسانی نداشته و خود از اصلی ترین ناقصان حقوق بشر می باشد و هیچگونه مشروعیتی در قبال دفاع از حقوق انسانی مردم جهان ندارد!

در پایان ذکر این مهم ضروری است با در پیش رو قرار گرفتن نقص قوانین در آمریکا اعم از ترور ، قتل عام مردم بی گناه درنقاط مختلف جهان زندانهای مخوف ، تبعیض نژادی ، تسلیحات کشتار جمعی و صدها نمونه از شکستن حریم ملت ها و انسانهای روی کره زمین به زودی وعده الهی محقق خواهد شد. ان شاءالله

انتهای پیام/.

 

 

 

 

————————————

منبع:

پی نوشت:

(kkk) یا همان (کو کلاکس کلان) نام سازمان‌های همبسته‌ای در کشور ایالات متحده آمریکا در گذشته و امروز می‌باشد که پشتیبان برتری نژاد سفید، یهودستیزی، نژادگرایی، ضدیت با آئین کاتولیک، بومی‌گرایی و نفرت نژادی می‌باشند. آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود به اعمال غیر اخلاقی‌ای متوسل می‌شوند. برای نمونه پریشان ساختن شکل خود و ترساندن سیاهان آمریکا استفاده از ابزار ترور، خشونت و ایجاد وحشت از جمله حربه‌های آنان جهت پیشبرد عقایدشان است.(توضیحات بیشتر:کوکلاکس کلان )

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x