تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سامانه refahi.ir در آغاز کار با مشکل مواجه شد/ اختلال تا ساعتی دیگر رفع می‌شود

  • کد خبر : 33079
  • 20 فروردین 1393 - 14:53
سامانه refahi.ir در آغاز کار با مشکل مواجه شد/ اختلال تا ساعتی دیگر رفع می‌شود

سامانه refahi.ir بامداد امروز (چهارشنبه ۲۰ فروردین ۹۳) به علت حجم بالای ورود ثبت‌نام‌کنندگان دچار اختلال گردیده که این اختلال در حال رفع شدن توسط سازمان فناوری اطلاعات است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی کمال مهر،  مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها طی روزهای گذشته بارها اعلام کرده بودند که باتوجه به افزایش پهنای باند و تقویت زیرساخت‌های اینترنتی پیش بینی می‌شود اختلال به حداقل برسد.

اما سایت refahi.ir امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که ثبت‌نام‌کنندگان در مراحل ثبت‌نام با مشکلات روبرو شدند.

به طوری که مراجعه‌کنندگان از صبح امروز که به سامانه رفاهی مراجعه می کردند با این پیام مواجه می‌شدند: “سامانه در حال به روز رسانی است، بعدا مراجعه کنید”.

نرگس نجفی مدیر امور بانکی ستاد هدفمندی یارانه‌ها به مردم توصیه کرده بود که در ساعت‌های پرترافیک از مراجعه به سایت خودداری کرده و ثبت نام را به زمانی موکول کنند که سایت رفاهی از بار ترافیکی کمی برخوردار باشد.

در همین حال، سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده است: این اختلال به علت ورود تعداد زیاد متقاضیان به سامانه refahi.ir به وجود آمده که تا ساعتی دیگر توسط سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات رفع خواهد شد.

بر اساس برنامه اعلام شده، ثبت‌نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «صفر» است از صبح روز ۲۰ فروردین ماه جاری، به‌طور همزمان در سراسر کشور و از طریق شبکه اینترنتی به‌ نشانی   www.refahi.ir و یا از طریق مراکز کمیته امداد، بهزیستی، دفاتر پستی، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

همچنین سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها «یک» است نیز باید در روز دوم ثبت‌نام یعنی ۲۱ فروردین ماه جاری اقدام به نام‌نویسی در سایت رفاهی کنند.

سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به‌ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی «دو» در روز ۲۲ فروردین، عدد «سه» در روز ۲۳ فروردین، عدد «چهار» در روز ۲۴ فروردین، عدد «پنج» در روز ۲۵ فروردین، عدد «شش» در روز ۲۶ فروردین، عدد «هفت» در روز ۲۷ فروردین، عدد «هشت» در روز ۲۸ فروردین و در نهایت عدد «۹» در روز ۲۹ فروردین ماه جاری انجام خواهد شد.

همچنین روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه جاری به ثبت‌نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی‌ای تعلق دارد که طی ۱۰ روز قبل به هر دلیل موفق به ثبت‌نام نشده‌اند.

برای آگاهی از زمان‌بندی ثبت‌نام دریافت یارانه‌ها اینجا و برای آموزش نحوه ثبت نام و دیدن فرم مربوطه اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x