تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

مشکوکیم به اینکه ایران وعده‌هایش را عملی کند / اقدامات اخیر ایرانی‌ها نگران‌کننده است

  • کد خبر : 32572
  • 18 فروردین 1393 - 9:56
مشکوکیم به اینکه ایران وعده‌هایش را عملی کند / اقدامات اخیر ایرانی‌ها نگران‌کننده است

رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در اظهارات کارشکنانه‌ای در آستانه دور جدید مذاکرات گفت: ما به تعهدات ایران در موضوع برنامه هسته‌‌ای‌اش مشکوک هستیم.

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه جروزالم پست ، “رابرت منندز” در اظهاراتی در نیویورک مدعی شد: ما درباره برنامه اتمی ایران محافظه‌کارانه رفتار می کنیم. گذشته تنها یک مقدمه بود، من درباره اینکه ایران به وعده هایش عمل کند مشکوکم. بر اساس معیارهایی که در طرح اقدام مشترک بیان شده است و بر اساس اظهارات افراد مختلف، اقدامات اخیر ایرانی‌ها نگران کننده است.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا افزود:با این حال من از تلاشهای  باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا  برای رسیدن به توافقنامه‌ای نهایی با ایران پشتیبانی می‌کنم.
منندز در ادامه در ادعایی گستاخانه افزود: ما نباید هیچ اشتباهی کنیم، زیرا آنها در حالی که در اتاق مذاکرات به گروه ما لبخند می زنند، در همین حال نقشه هایی برای به شکست کشاندن این مذاکرات می کشند.
وی در پایان درباره مسئله سوریه مدعی شد: درباره موضوع سوریه باید بگویم که مجوز کمیته ما در سپتامبر گذشته برای استفاده نیروی نظامی تنها دلیلی بود که اسد با  نابودی زرادخانه  سلاح های شیمیایی خود موافقت کرد. تمایل ما به استفاده از قدرت نظامی می‌تواند تغییرات مثبتی به همراه داشته باشد.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x