گروه : اخبار اصلی » اخبارکرج » اخبارنوروزی » داخلی » سیاسی » شعار سال93 » نوروز 93
ساعت : 10:55
شناسه : 30644
تاریخ : 01 فروردین 1393
نباید شعار امسال در بروکراسی اداری دستگاه ها از مسیر اصلی خودش خارج شود نباید شعار امسال در بروکراسی اداری دستگاه ها از مسیر اصلی خودش خارج شود

عزم ملی و مدیریت جهادی در نامگذاری امسال بسیار پیام واضح و شفافی برای مردم و مسئولان کشور دارد و اگر ما بخواهیم مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور را حل کنیم تنها راه آن همدلی و اتحاد است.

گروه سیاسی «کمال مهر»؛ سید علی ریاض   با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ به نام”اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی ومدیریت جهادی” گفت: در مقاطع گوناگون مقام معظم رهبری با نامگذاری سال ها مسیر کشور را در جهت پیشرفت هرچه بهتر و سریعتر برای مسئولان و مردم مشخص می کنند.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل عمده اصلی رشد کشور در سال های اخیر را می توان هدایت مدبرانه و عالمانه مقام معظم رهبری دانست،چرا که ایشان با توجه به مشکلات موجود در کشور خط مشی صحیح را برای مسئولان و مردم در رسیدن به موفقیت ملی مشخص می کنند.

سخنگوی انجمن اسلامی پزشکان ایران با بیان اینکه متاسفانه شاهد ان هستیم که برخی از افراد از این شعار ها به مثابه رفتار سیاسی استفاده می کنند افزود: دلیل اصلی نامگذاری سال ها مشخص کردن مسیر رشد کشور است لذا نباید این نامگذاری ها از مسیر اصلی خود خارج شود بنابراین ابتدا به خودم و سپس به همکارانم توصیه می کنم تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی کشور مسیر مشخص شده توسط مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد : نباید بگذاریم نامگذاری امسال در بروکراسی اداری دستگاه ها از مسیر اصلی خودش خارج شود.

ریاض با بیان اینکه مقوله فرهنگ و اقتصاد جز لاینفک کشور است گفت: فرهنگ و اقتصاد پایه های اصلی کشور را تشکیل می دهند و نباید با این ۲ حوزه به سادگی برخورد کرد چراکه حق ملت ایران بیشتر از شرایط فعلی است.

وی با اشاره به اینکه با اتحاد و همدلی می توان مشکلات فرهنگ و اقتصاد را برطرف کرد گفت: مسئولان اجرایی کشور باید با امید و تلاشی مضاعف در راستای بهبود شرایط کشور گام بردارند و تنها راه رسیدن به این مهم حرکت در مسیر مشخص شده است.

سخنگوی انجمن اسلامی پزشکان ایران با اشاره به نکات موجود در شعار امسال اظهار داشت : زمانی که مقام معظم رهبری از کلمه جهاد در رابطه با موضوعی استفاده می کنند بیانگر آن است که شرایط آن حوزه مناسب نیست و باید با عزمی جدیدی تر در رفع مشکلات آن حوزه گام برداشت.

وی در خاتمه تاکید کرد: عزم ملی و مدیریت جهادی در نامگذاری امسال بسیار پیام واضح و شفافی برای مردم و مسئولان کشور دارد و اگر ما بخواهیم مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور را حل کنیم تنها راه آن همدلی و اتحاد است.

منبع: تیتر۱