تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مردم را نمی‌کشتم فقط حذف می‌کردم

  • کد خبر : 30471
  • 29 اسفند 1392 - 7:39
مردم را نمی‌کشتم فقط حذف می‌کردم

در یک فیلم مستند جنجالی یکی از اعضای باند مافیا در محاصبه با “لام هاکس من” کارگردان این مستند گفت من کسی را نکشتم فقط حذف کردم.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهربه نقل از اسوشیتدپرس، براساس فیلم کوتاه جدیدکه به صورت مستند تولید شد و سند های جرم و جنایت‌های سازمان یافته را به تصویر می‌کشد “شوتا” عضو باند یاکوزا یا مافیای ژاپن صحنه‌هایی از آن در یکی از رستوران‌های وی واقع بر “ماکائو” در چین با کارگردان این مستندساز گفتگو کرد” شوتا” با اشاره به قتل یکی از خبرنگاران توسط این باند گفت: اعضای آن معتقدند قتل فقط حذف شماری از افراد مزاحم است که دستور آن توسط رییس باند صادر می‌شود.

در بخش دیگری از این کلیپ مستند ۹دقیقه‌ای “شوتا” در حالی که سیگار می‌کشد در خصوص نحوه ورود خود به این باند مخوف گفت: هنگامی که برای ادامه تحصیل به آمریکا فرستاده شدم، در یکی از شرکت‌های آمریکایی-آسیایی استخدام شدم.

از ثروت و سرمایه میلیاردی این شرکت و همکاری‌اش با باند “یاکوزا” پی بردم، بیش از این تصورم این بود باند” یاکوزا” فقط در ژاپن و آسیا به فعالیت‌های تبهکارانه می‌پردازد، اما با ورود به آمریکا و همکاری با این باند، حوزه گسترده فعالیت‌های این باند برایم آشکار شد.

هم‌اکنون باند یاکوزا با بیش از ۱۰۰هزار عضو در سراسر جهان به فعالیت حرفه‌ای خویش ادامه می‌دهد.

انتهای‌پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=30471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x