تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

واقعیتی وحشتناک در کلیسای لهستانی +تصاویر

  • کد خبر : 30419
  • 29 اسفند 1392 - 6:58
واقعیتی وحشتناک در کلیسای لهستانی +تصاویر

معبد جمجمه ها از مهمترین آثار باستانی لهستان است که گردشگران فکر می کنند کلیسایی سنتی متعلق به قرون گذشته است؛ اما واقعیت این است که در این کلیسا واقعیتی وحشتناک نهفته است که حتی تصور آن دشوار است.

 

به گزارش کمال مهر به نقل از العالم، دیوار و سقف کلیسا از هزاران قطعه استخوان و جمجمه انسان که قربانیان جنگ و بیماری بودند، ساخته شده است.همچنین بقایای استخوان حدود ۳ هزار نفر در محوطه کلیسا و قربانگاه نصب و ۲۱ هزار بقایای انسان نیز در سرداب مخفی در زیرزمین کلیسا دفن شده است.

ایده تاسیس این کلیسا که در شهر “زیرمنا” واقع است را یک کشیش مسیحی به نام “فاکلاو توماسک” ارائه کرد. وی هنگام بازدید از مزار قربانیان جنگ و بیماری هایی مانند طاعون و وبا به این نتیجه رسید که از این استخوان ها می توان برای یادآوری مرگ در کلیسا برای زائران استفاده کرد.

لذا در سالهای ۱۷۷۶ تا ۱۸۰۴ میلادی، توماسک استخوان مردگان را جمع آوری و پس از نظافت آنها را در دیوار و سقف کلیسا نصب کرد.جمجمه و استخوان توماسک آخرین بقایای انسان بود که پس از درگذشت وی در سال ۱۸۰۴ میلادی وارد کلیسا شد و از آن پس دیگر استخوان و جمجمه ای وارد کلیسا نشد.

انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=30419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x