تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

فروش «چ» از ۲۰۰ میلیون تومان گذشت/ «معراجی‌ها» به ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون رسید

  • کد خبر : 30326
  • 28 اسفند 1392 - 15:44
فروش «چ» از ۲۰۰ میلیون تومان گذشت/ «معراجی‌ها» به ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون رسید

اکران نوروزی سینماها با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده که طی آن مبلغ فروش فیلم سینمایی «چ» تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا طی ۷ روز از مرز ۲۰۰ میلیون تومان گذشت.

 

 

 

به گزارش خبرنگار سینمای کمال مهر، فروش فیلم سینمایی «چ» تازه ترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا پس از ۷ روز نمایش در تهران و شهرستان ها به ۲۳۰ میلیون تومان رسید.

بنا بر این گزارش  فیلم سینمایی «چ» در حال حاضر ۲۰ سالن سینمای در شهر تهران و ۱۸ سالن در شهرستان ها دارد که این تعداد در روز های آتی افزایش می یابد.

علی سرتیپی پخش کننده این فیلم در اینباره اظهار داشت: روند فروش فیلم رو به صعود است و در روز های آتی، با افزایش تعداد سالن‌ها و آغاز تعطیلات نوروزی روند افزایشی فروش برای این فیلم پیش بینی می‌شود.

گفتنی است فیلم سینمایی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی در پایان سومین هفته از آغاز اکران  طی نمایش در مجموع ۷۴ سالن تهران و شهرستان به فروش ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی رسیده است، این فیلم در ۵۲ سالن شهرستان ۱ میلیارد تومان و در ۲۲ سالن تهران ۸۰۰ میلیون تومان فروخته است.

همچنین فیلم سینمایی «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی، پس از حدود ۱۲ روز نمایش در مجموع ۸۰ سالن تهران و شهرستان حدود ۶۵۰ میلیون تومان فروخته است. این فیلم در تهران ۳۰ سالن و در شهرستان‌ها ۵۰ سالن نمایش در اختیار دارد، که فروش آن در تهران حدود ۴۸۰ میلیون تومان و در شهرستان ها حدود ۱۸۰ میلیون تومان و بوده است.

حبیب اسماعیلی پخش کننده این فیلم گفت: این فیلم بیشترین میزان فروش را در پردیس های سینمایی تهران و شهرستان داشته است.

همچنین فیلم سینمایی«خط ویژه» که نمایش آن از ۱۴ روز پیش با ۴ سالن سینما آغاز شده و تعداد سالن های آن به مرور افزایش یافته است، تاکنون در مجموع تهران و شهرستان به رقم فروش ۲۲۰ میلیون تومان دست یافته است.

«خط ویژه» هم اکنون در ۲۰ سالن شهر تهران روی پرده رفته است و۱۷۳ میلیون تومان مبلغ فروش این فیلم در تهران است، این فیلم در ۴ سالن شهرستان نیز مبلغ ۴۷ میلیون تومان فروش داشته است.

مسئول پخش این فیلم در اینباره تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰ سالن در تهران و ۴ سالن در شهرستان مشغول اکران این فیلم هستند که به احتمال زیاد تعداد سالن های نمایش دهنده «خط ویژه» در شهرستان  طی تعطیلات نوروز افزایش یافته و به ۱۵ سالن برسد، همچنین احتمال دارد ۲ سالن دیگر در شهر تهران به سالن های نمایش دهنده این فیلم بپیوندند.

انتهای پیام /و

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13921228000396#sthash.t5hwf6nY.dpuf

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=30326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x