گروه : اجتماعی » اخبار اصلی » اخبارنوروزی » تلویزیون و سینما » فرهنگی » نوروز 93
ساعت : 11:34
شناسه : 30068
تاریخ : 27 اسفند 1392
زمان پخش مجموعه نوروزی «خوب، بد، زشت»؟ زمان پخش مجموعه نوروزی «خوب، بد، زشت»؟

مجموعه تلویزیونی «خوب، بد، زشت» به تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی و کارگردانی منوچهر هادی از ۲۸ اسفند روی آنتن شبکه دو می‌رود.

گروه رسانه ملی     «کمال مهر»؛ این سریال در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده که پخش آن هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه و باز پخش آن ساعت‌های ۲ بامداد و ۱۳:۳۰ روز بعد است.

«خوب،بد، زشت» یک سریال اجتماعی و خانوادگی است و با نگاهی طنز به روابط میان انسان‌ها در خانواده و اجتماع نگاه می‌کند. در واقع نگاهی شیرین به رویدادهای روزمره انسان‌ها در جامعه دارد.

امین حیایی، حسین محب اهری، محمد کاسبی، مهدی سلوکی، بهاره رهنما، نیلوفر خوش خلق، بهنوش بختیاری در نقش بهنوش، شهین تسلیمی و سیروس همتی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال بازی می‌کنند.

فیلمنامه این سریال را بابک کایدان بر اساس طرحی از محسن کیایی نوشته، «خوب، بد، زشت» درباره جوانی به نام بهادر است که فقط یک ماه فرصت دارد که تا قبل از عید، رضایت خانواده‌اش را برای رفتن به خواستگاری جلب کند. او برای رسیدن به هدفش، ابتدا باید چند کار خیر و نوع دوستانه انجام دهد و دل‌های شکسته را از خود راضی کند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به نغمه نظری دستیار اول کارگردان، رضا بقایی منشی صحنه، محمدرضا نجفی مدیر تولید، مجتبی طاهرخانی برنامه ریز، الهام افشاریان روابط عمومی و هماهنگی، عبدالله عبدی نسب مدیرتصویربرداری، بهروز فرخی نور‌پرداز، محمدحسین غفاری صدابردار، محسن غلامی طراح صحنه، رسول سید عربی طراح گریم، مه لقا ناقد طراح لباس، نوید سجادی حسینی و یاسمین ریزان عکاسی و فیلمبرداری پشت صحنه، مرتضی کریمی مدیر تدارکات، بابک الفت و محمد شهرابی فراهانی حمل و نقل و بهرام دهقانی سرپرست گروه تدوین اشاره کرد.

«خوب، بد، زشت» کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو سیما است.

منبع: مهر