تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

داستان زندگی غم انگیز یک شهروند کرجی در کنار خیابان/خیرین هرچه سریعتر اقدام کنند!

  • کد خبر : 29756
  • 21 مرداد 1392 - 13:44
داستان زندگی غم انگیز یک شهروند کرجی در کنار خیابان/خیرین هرچه سریعتر اقدام کنند!

به گزارش خبرنگار کمال مهر: قصه غم انگیز این خانواده به همین جا ختم نمی شود،در این دو هفته از طرف هیچ ارگانی برای یاری رسانی به این خانواده حرکتی انجام نشده است و بعضاً نیز نمک بر روی زخم آنها زده اند!

 

 

 

به گزارش سرویس اجتماعی «کمال مهر»؛ امروز داستان زندگی مردی را روایت می کنیم که این روزها در کنار یکی از خیابان های این شهر بزرگ در یک چادر سه نفره روزگار می گذراند؛ بیشتر اسباب و اثاثیه اش را برای درمان و سیر کردن شکم خانواده اش فروخته است و خود نیز مشغول جمع آوری ضایعات در خیابان های شهر برای رفع مشکلاتش است!
https://kamalemehr.ir/media/files/anc_file_7741002(kamalemehr.ir).jpg

 

آقای حیدری سر پرست یک خانواده ۴ نفری می باشد که ساکن حیدر آباد کرج بوده و به علت بیماری همسرش و هزینه های درمان او مبلغ رهن منزل خود را برای بیماری همسرش هزینه می کند و یک فرد خیر مبلغی را در اختیار او قرار می دهد تا منزلی را رهن کند، حال پس از یکسال فرد خیر، مبلغ رهن منزل را طلب کرده ؛ و آقای حیدری هم بدلیل هزینه های بالای در مان همسرش ،آهی در بساط نداشته و ناچاراً مجبور به تخلیه اثاث منزل خود به کف خیابان شده و پول رهن این خَیِر را به خودش باز می گرداند!

 

بنا به گزارش خبرنگار «کمال مهر»؛قصه غم انگیز این خانواده به همین جا ختم نمی شود،در این دو هفته از طرف هیچ ارگانی برای یاری رسانی به این خانواده حرکتی انجام نشده است و بعضاً نیز نمک بر روی زخم آنها زده اند! با اصرار ما و همسایه ها بالاخره سرپرست خانواده راضی شد که با ما مصاحبه کند!

مرد خانواده با چهره ای پریشان و ناراحت ، درحالی که به سختی لب به سخن باز می کند بعد از گفتن سرگذشتش از نمکی که به زخمش زده اند می گوید: از بهزیستی آمدند و گفتند که میتوانید کودکانتان را به صورت امانی به ما بسپارید و بعداً تحویلشان بگیرید که با مخالفت بنده مواجه شدند.

نکته قابل تأمل ،برخورد مسئولین شهری است ؛شهرداری منطقه هفت اخطاریه سد معابر عمومی به این خانواده ابلاغ کرده است !

درتصویر زیر مشاهده می کنید این ابلاغیه برای تاریخ ۲۱ مرداد ماه بوده و باید تا ساعت ۱۶ جهت تخلیه معبر اقدام می کردند!https://kamalemehr.ir/media/files/anc_file_7740001(kamalemehr.ir)_001.jpg

به گزارش کمال مهر ؛ این خانواده در خیابان اشتراکی گوهردشت کوچه گلستان جنب اورژانس علوم پزشکی در یک چادر اسکان کرده اند. که در ساعت حدود ۱۸ روز ۲۱مردادماه شهرداری منطقه هفت برای جمع آوری اسباب و اثاثیه اقدام می کند، که با مقاومت این خانواده مواجه می شود.

 

ماجرای قابل تأمل دیگر پیشنهاد کمیته امداد امام خمینی (ره)به این خانواده می باشد که سرپرست خانواده اینگونه نقل می کند؛مبلغ یک میلیون تومان وام می توانیم به شما بدهیم بشرط اینکه دو نفر ضامن معتبر بیاورید!

در ادامه این گزارش یک زن و شوهر حاضر در محل به خبرنگار ما گفتند: هر روز ما غذا، آب و چایی برای اینها تهیه میکنیم حتی ما شاهد بودیم که اورژانس نیز یک فلاسک چایی به این خانواده دادند و مردم گذری هم کمک های ناچیزی اهداء می کنند.

همسایه ها در ادامه تاکید کردند؛لطفاً صدای این بندگان خدا را به گوش مسئولین برسانید!

 

در پایان این گزارش سرپرست خانواده از مسئولین زیربط استان و همچنین مردم خیرخواه و خیر درخواست کرد که برای یاری رساندن به آنها که بیشترین مشکلاتشان بیماری همسر و دو کودک ۸ و ۱۰ ساله اش می باشد اقدامی کنند.

 

https://kamalemehr.ir/media/files/anc_file_7739001(kamalemehr.ir).jpg
انتهای پیام/ گزارش از وحیدفرخی-علی اکبرزنگنه

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=29756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x