تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

زیرساخت‌های گردشگری در کرج تقویت شود

  • کد خبر : 24093
  • 30 بهمن 1392 - 13:04
زیرساخت‌های گردشگری در کرج تقویت شود

فرماندار کرج خواستار تقویت زیرساخت‌های گردشگری در کرج شد.

به گزارش  کمال مهر، محمدتقی ایرانی صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد نوروزی اظهار داشت: کرج دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است اما زیرساخت‌های لازم برای حضور گردشگران و مسافران را نداشته که لازم است به این مهم توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: ساماندهی بسترهای گردشگری می‌تواند در جذب بیشتر گردشگر تأثیرگذار بوده و توسعه اقتصادی را نیز برای کرج به همراه داشته باشد.

فرماندار ویژه کرج اعلام کرد: ظرفیت‌های گردشگری کرج بسیار زیاد است که یکی از مهمترین آنها وجود جاده چالوس است که در ایام عید شاهد حضور گردشگران بسیاری هستیم لذا لازم است تا بسترهای خدمات رسانی به مسافران را توسعه داده و در جذب بیشتر مسافران گام برداریم.

ایرانی با تأکید بر این که باید برنامه‌های مدونی و منسجمی را به این منظور انجام دهیم افزود: معرفی جاذبه‌های گردشگری کرج نیز باید در دستور کار قرار گیرد تا مردم بیش از پیش با این جاذبه‌ها آشنا شوند.

 

 

*تمهیدات کاهش و کنترل ترافیک در کرج اندیشیده شود

معاون استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به توسعه تردد خودروها در ایام پایانی سال اظهار کرد: برای ارائه خدمات بیشتر به مردم در حوزه حمل و نقل باید تمهیدات اساسی را در کاهش و کنترل ترافیک در این کلانشهر انجام دهیم.

 

 

*هویت فرهنگی کرج مغفول مانده است

ایرانی در ادامه سخنان خود با تأکید بر تنوع فرهنگی در کرج گفت: متأسفانه هویت فرهنگی کرج نادیده گرفته شده است و مسئولان فرهنگی به این مهم نپرداخته اند که لازم است در این زمینه و معرفی هویت فرهنگی کرج اقدامات اساسی انجام شود.

ایرانی موضوعاتی مانند ایثارگری را یکی از مهمترین هویت‌های ملی دانست  و افزود: در این راستا  باید از این نمادها برای هویت بخشی  بیشتر استفاده کنیم.

در این نشست که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی کرج برگزار شد تصمیم گیری‌های اساسی به منظور توسعه خدمات رسانی به مردم در ایام عید اتخاذ شد.

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x