تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

راز بزرگی که تعیین‌کننده رفتار خداوند با انسان‌هاست +فیلم

  • کد خبر : 207841
  • 11 دی 1396 - 17:03

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که سرنوشت و مقدرات قابل تغییر هستند یا نه؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش با ما همراه شوید.

چگونه با نگاه خود به خدا سرنوشتمان را تغییر دهیم؟به گزارش «کمال مهر»، استاد پناهیان در یکی از سخنرانی های خود به موضوع سرنوشت انسان و چگونگی تغییر آن با نوع نگاه به پروردگار صحبت می‌کند.

او در این سخنرانی  به  نوع نگرش انسان ها به آفریدگارشان می‌گوید و اینکه بسیاری از مقدرات بر پایه نگاه ما به خداوند تغییر می‌یابند و نوشته می شوند. به این صورت که پروردگار بر اساس برداشت و گمان ما از خودش با ما رفتار می‌کتد، همانطور که فرموده است برخورد من با آفریده ام به گمان او بستگی دارد.

به عنوان مثال اگر بخواهیم مسئله گناه انسان و بخشش او از طرف خداوند را بر اساس گفته‌های استاد پناهیان مورد بررسی قرار دهیم، زمانی که یک بنده مرتکب گناهی می شود، با توبه و طلب عفو این امکان هست که مورد بخشش پروردگار قرار بگیرد.

در صورتی که برخی انسان‌ها از این فرصت و نعمت بزرگی که از جانب خالق در اختیار آنها قرار گرفته به خوبی استفاده نمی کنند زیرا با خود می‌پندارند که ما تازه مرتکب گناه شده ایم. پس چطور رویمان می شود به این سرعت به سراغ خداوند برویم و درخواست عفو کنیم؟ شاید بهتر است مدتی بگذرد و بعد برای گریز از عذاب الهی و طلب بخشش از او اقدام کنیم؟

راز بزرگی که تعیین کننده رفتار خداوند با انسان هاست+فیلم

پاسخ سوالات و جزئیات این مبحث جالب  را در فیلم زیر مشاهده کنید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=207841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x