گروه : بین الملل » سیاسی » وبگردی
ساعت : 20:19
شناسه : 206895
تاریخ : 21 آبان 1396
۱۲ تن از بی‌رحم‌ترین و سنگدل‌ترین انسان‌های تاریخ

کودکان را مظهر بیگناهی و پاکی می دانند و به ندرت پیش می آید که کسی از بچه ها متنفر باشد. علی رغم سر و صدا و بهانه گیری های بی پایانشان، کودکان موجودات دوست داشتنی هستند.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛ کودکان را مظهر بیگناهی و پاکی می دانند و به ندرت پیش می آید که کسی از بچه ها متنفر باشد. علی رغم سر و صدا و بهانه گیری های بی پایانشان، کودکان موجودات دوست داشتنی هستند. اما آیا تابحال با خود فکر کرده اید که کودکی افرادی که در بزرگسالی به هیولاهایی بیرحم تبدیل شده اند چطور بوده است؟!

بدون شک این افراد نیز مانند هر کودک دیگری در دوران طفولیت ظاهر موجه و دوست داشتنی داشته و کسی شک نداشته که در آینده به مردان و زنان موثری برای جامعه خود تبدیل خواهند شد. اما متاسفانه چیزی که در آینده رخ داد خلاف این موضوع را ثابت کرد. در ادامه ی این مطلب قصد داریم تصاویر دوران کودکی تعدادی از بیرحم ترین انسان هایی که تاکنون پا در زمین گذاشته اند را به شما نشان دهیم.

*آیلین کارول وورنوس یک قاتل سریالی آمریکایی بود که هفت مرد را در فلوریدا بین سال های ۱۹۸۹ و ۱۹۹۰ با شلیک از فاصله نزدیک به قتل رساند.

*راینهارد هایدریش یکی از افسران بلند مرتبه ی نازی در طول دوران جنگ جهانی دوم بود که معمار هولوکاست به شمار می آمد.

*بنیتو موسولینی سیاستمدار، روزنامه نگار و رهبر حزب فاشیست ملی ایتالیا بود که بین سال های ۱۹۲۲ تا ۱۹۴۳ به عنوان نخست وزیر در این کشور حکومت می کرد. وی تا سال ۱۹۲۵ بر اساس قانون اساسی و رأی نمایندگان پارلمان بر مسند قدرت تکیه داشت تا این که تمامی ظواهر دموکراسی را کنار گذاشته و یک سیستم دیکتاتوری قانونی را برپا کرد. او که به نام «اِل دوچه» به معنای رهبر شناخته می شد باعث به وجود آمدن فاشیسم در ایتالیا شد.

*کارلا لیان هومولکا که با نام های کارلا لیان تیلی و لیان بوردلیز شناخته می شود یک قاتل سریالی کانادایی است که همراه با همسرش، پل برناردو، دستکم سه زن را مورد آزار و شکنجه قرار داده و به قتل رساندند.

*چارلز مایلز مانسون یک جانی اهل ایالات متحده و رهبر سابق یک گروه مذهبی است که به خانواده ی مانسون شهرت پیدا کرد. این گروه در اواخر دهه ی ۱۹۶۰ در کالیفرنیا اعلام موجودیت کرده و در ۴ فقره قتل باعث مرگ ۹ نفر از جولای تا آگوست ۱۹۶۹ شدند.

*اسامه بن لادن موسس گروه تروریستی القاعده بود، سازمانی که مسئول حملات ۱۱ سپتامبر بوده و در طی حملات تروریستی خود باعث مرگ هزاران نفر در سراسر جهان شد.

*جفری دامر که به آدمخوار میلواکی نیز معروف است یک قاتل سریالی و متجاوز جنسی اهل آمریکا بود که بیش از ۱۷ مرد و پسر جوان را بین سال های ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۱ مورد آزار جنسی قرار داشته و پس از شکنجه آنها را به قتل رسانده و جسد آن ها را تکه تکه کرد.

*آندری رومانوویچ چیکاتیلو یک قاتل سریالی در دوران اتحاد جماهیر شوروی بود که با نام مستعار «قصاب روستوف»، «درنده سرخ» و «درنده روستوف» شناخته می شود. وی در بین سال های ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۰ بیش از ۵۲ زن و کودک را پس از شکنجه و آزار جنسی به قتل رسانده و بدن ان ها را تکه تکه کرد.

*هاینریش هیملر موسس سازمان اس اس و رهبر آن در طول دوران حکومت نازی ها بر آلمان بوده و مدیریت اردوگاه های اسرای جنگی و کشتار یهودیان لهستان را بر عهده داشت.

*یان بردی و میرا هیندلی بین جولای ۱۹۶۳ تا اکتبر ۱۹۶۵ در داخل و اطراف شهر منچستر ۵ کودک بین ۱۰ تا ۱۷ ساله را به قتل رساندند. این عکس متعلق به هیندلی در دوران کودکی و دستگیری است.

*ژوزف منگل یک افسر اس اس آلمانی و پزشکی در اردوگاه اسرای جنگی آشوویتز در دوران جنگ جهانی دوم بود. منگل یکی از اعضای کمیته ی بدنام پزشکان مسئول انتخاب قربانیانی که به سالن های گاز فرستاده می شدند بوده و در انجام آزمایشات مخوف و مرگبار روی زندانیان دخالت مستقیم داشت.

*آندرس برینگ بریویک یک تروریست راست افراطی نروژی که حملات مرگبار سال ۲۰۰۱ در نروژ را مرتکب شد.

منبع : انتخاب

انتهای پیام/