تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سروش رفیعی در پرسپولیس

  • کد خبر : 206774
  • 20 آبان 1396 - 13:19
سروش رفیعی در پرسپولیس

با وجود محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات زمستانی، اما سروش رفیعی می‌تواند پیش از موعد محرومیت به پرسپولیس بپیوندد.

به گزارش گروه ورزش «کمال مهر» سروش رفیعی در آستانه فسخ قرارداد با تیم الخور قطر است و این یعنی پرسپولیس می تواند دوباره از سروش استفاده کند اما به شرط اینکه جای خالی در لیست برای سروش باز شود و  این نقل و انتقال قبل از آغاز محرومیت باشگاه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی انجام پذیرد.

این در حالی است که مسئولان نقل و انتقالات فوتبال معتقدند: اگر چه پرسپولیس می تواند قبل از آغاز نقل و انتقالات زمستانی بازیکن جذب کنند اما این بازیکن باید آزاد باشد که این گزینه شامل سروش رفیعی نمی شود

سروش رفیعی به ایران بر می گردد و در صورتیکه پرسپولیس نتواند وی را جذب کند و یا برانکو تمایلی به جذب وی نداشته باشد، احتمالا تیم های ذوب آهن یا تراکتور سازی مقصد سروش رفیعی خواهد بود.

سروش رفیعی در ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شد و به تیم الخور قطر پیوست اما در این تیم توفیق چندانی نداشت و بزودی قرارداد خود را با این تیم قطری فسخ خواهد کرد.

گفته می شود سروش رفیعی فقط در نقل و انتقالات تابستانی می تواند بازیکن آزاد محسوب شود و در صورت دریافت رضایتنامه از تیم قطری هم وی بازیکن آزاد محسوب نمی شود.

برخی منابع معتقدند راهکار ی برای جذب سروش رفیعی در پرسپولیس پیش بینی شده است که به زودی در مورد آن  اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=206774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x