تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

ادای احترام کشتی‌کج کار مشهور آمریکایی به بهداد سلیمی

  • کد خبر : 206641
  • 17 آبان 1396 - 13:45

به تازگی جان سینا، یکی از مشهورترین ورزشکاران آمریکایی تصویری از بهداد سلیمی در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن منتشر و به قوی‌ترین مرد جهان ادای احترام کرده است.

ادای احترام کشتی‌کج کار مشهور آمریکایی به بهداد سلیمیبه گزارش «کمال مهر»؛ رشته کشتی کج یا پرو رسلینگ یکی از رشته های ورزشی – هنری ایالات متحده آمریکا است. یکی از مشهورترین ورزشکاران این رشته ” جان سینا ” است که مدتی است در صفحه اینستاگرامی‌اش پست های غیرمرتبطی با خود منتشر می‌کند.

در یکی از پست های اخیری که سینا در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده است، تصویری از بهداد سلیمی در مسابقات المپیک تابستانی ۲۰۱۲ لندن به چشم می‌خورد.

گویا جان سینا قصد داشته با این کار ادای احترامی به قوی‌ترین مرد جهان در سال ۲۰۱۲ انجام دهد. گفتنی است؛ بهداد سلیمی در المپیک ۲۰۱۲ لندن توانست مدال نقره حرکات یک‌ضرب و مدال طلای حرکات دو ضرب را بدست آورد و به قوی‌ترین مرد جهان تبدیل شود.

همچنین لازم به ذکر است که پس از ارسال این مطلب توسط جان سینا، کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام وی رفتند و با بیش از ۱۱۰ هزار لایک و ۷ هزار و ۷۰۰ کامنت، تصویر بهداد سلیمی را به یکی از محبوب‌ترین پست های ارسالی توسط این ورزشکار آمریکایی تبدیل کردند.

در ادامه پست اینستاگرامی جان سینا را مشاهده می‌کنید :

 

ادای احترام کشتی‌کج کار مشهور آمریکایی به بهداد سلیمی

 

انتهای پیام/

ادای

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=206641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x