تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

گزینه‌های جانشینی مدیریت پرسپولیس روی میز وزیر ورزش

  • کد خبر : 206306
  • 15 آبان 1396 - 13:26

وزارت ورزش و جوانان چند گزینه جانشینی برای مدیرعاملی پرسپولیس در نظر دارد.

گزینه‌های جانشینی مدیریت پرسپولیس روی میز وزارت ورزشبه گزارش گروه ورزشی«کمال مهر»؛  در حالی که مسئولان وزارت ورزش و جوانان اعلام کردند که نامه استعفای طاهری را دریافت نکرده است، اما برای انتخاب مدیرعامل  جدید پرسپولیس با چند گزینه در حال مذاکره هستند.

محمد علی دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال یکی از گزینه‌های مدنظر وزارت ورزش و جوانان برای مدیرعاملی پرسپولیس است. گفته می‌شود از شب گذشته جلسه‌های خصوصی با محمد دادکان برگزار شده که این مذاکرات همچنان در جریان است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس به علت ارتباط نزدیک با دادکان قرار است با او صحبت کند تا رضایت دادکان را برای مدیرعاملی پرسپولیس جلب کند.

البته دادکان شروطی برای پذیرش مدیرعاملی پرسپولیس دارد که اگر وزارت ورزش و جوانان آنها را بپذیرد، دادکان مدیرعامل پرسپولیس می‌شود.

در صورت به توافق نرسیدن با دادکان، امیر عابدینی گزینه دوم وزارت ورزش و جوانان است که مذاکرات اولیه با عابدینی انجام شده است. اگر وزارت ورزش با عابدینی به توافق برسد در آن صورت او به همراه حسین هدایتی به مجموعه پرسپولیس اضافه می‌شوند.

بهروز منتقمی قائم مقام سابق پرسپولیس که هم اکنون در وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند گزینه سوم برای پست مدیرعاملی پرسپولیس است.

حمید رضا گرشاسبی عضو هیئت مدیره پرسپولیس که در غیاب طاهری در سمت مدیرعاملی موقت امور باشگاه را انجام می‌دهد. گرشاسبی هم یکی از گزینه‌های مدیریت پرسپولیس است که خودش تمایل چندانی برای قبول این سمت ندارد.

به هر حال علی اکبر طاهری پس از بازگشت از کربلا برای مشخص شدن وضعیت مدیریتش در پرسپولیس به دیدار وزیر ورزش و جوانان می‌رود تا آینده کاری خود را معلوم کند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=206306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x