تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

موج رسوایی‌های جنسی در سینما، دامن تهیه کننده ساعت شلوغی را گرفت

  • کد خبر : 205999
  • 12 آبان 1396 - 0:39
موج رسوایی‌های جنسی در سینما، دامن تهیه کننده ساعت شلوغی را گرفت

شش زن گفته‌اند برت رتنر تهیه کننده و کارگردان مشهور و سازنده سری فیلم‌های «ساعت شلوغی» آنها را آزار جنسی داده است.

 

به گزارش«کمال مهر»، دامنه افشاگری‌ها علیه آزار جنسی که بعد از رسوایی هاروی واینستاین آغاز شد، به چهره‌های سرشناس دیگری هم رسیده است. بعد از صحبت‌های یک بازیگر مرد علیه کوین اسپیسی و یک بازیگر زن علیه داستین هافمن، حالا شش زن گفته‌اند برت رتنر تهیه کننده و کارگردان مشهور و سازنده سری فیلم‌های «ساعت شلوغی» آنها را آزار جنسی داده است.

این اتفاق باعث شد تا کمپانی برادران وارنر که سابقه همکاری گسترده با رتنر را دارد، واکنش نشان دهد و او را از مقام تهیه کننده فیلم «سهره» بر اساس رمان موفق دانا ترت خلع کرد.

خود رتنر در بیانیه‌ای نوشت که به شکل خودخواسته از همکاری با این استودیو کناره‌گیری می‌کند: «به دنبال ادعاهای مطرح شده، تصمیم گرفتم از همه فعالیت‌های مرتبط با برادران وارنر کنار بکشم. نمی‌خواهم تا وقتی که این مشکلات شخصی حل شود، تاثیر منفی بر فعالیت‌های این استودیو بگذارم.»

صبح روز چهارشنبه روزنامه لس آنجلس تایمز گزارشی منتشر کرد که در آن شش زن از جمله الیویا مان و ناتاشا هنستریج دو بازیگر زن جزئیات تجربه خود در برخورد با این تهیه کننده و کارگردان هالیوود را فاش کردند.

این در حالی‌ست که وکیل برت رتنر در نامه‌ای ده صفحه‌ای برای این رونامه همه اتهام‌ها را رد کرد.به گزارش آی سینما، او نوشته است: «من به مدت دو دهه وکیل آقای رتنر بوده‌ام و هرگز هیچ زنی علیه او ادعای آزار یا سوء رفتار جنسی نداشته است.»

چند ساعت بعد از انتشار گزارش علیه رتنر، برادران وارنر در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما متوجه ادعاهای لس آنجلس تایمز هستیم و داریم موقعیت را بررسی می‌کنیم.»یکی از تصمیم‌های دیگر این استودیو آن بود که قرارداد همکاری با رتنر به عنوان تهیه کننده همکار را که تمام شده بود، تمدید نکند.رتنر علاوه بر کارگردانی سری فیلم‌های «ساعت شلوغی» با بازی جکی چان و فیلم‌هایی مثل «سرقت از برج» و «هرکول» تهیه کننده پرکاری بوده و در تولید فیلم‌های موفقی مثل «از گور برگشته»، «آینه آینه»، «روسای وحشتناک» و «عشای شیطانی» نقش داشته اشت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=205999

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x