تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

واکنش پلیس به گریه‌های پرحاشیه زن افغان عاشق امام حسین

  • کد خبر : 205597
  • 07 آبان 1396 - 7:04

جانشین ستاد اربعین نیروی انتظامی، نسبت به کلیپ پرحاشیه‌ای از گریه‌های زن افغانستانی عاشق امام حسین که برای تشرف در اربعین مشکلاتی را مطرح می‌کرد واکنش نشان داد.

واکنش پلیس به گریه‌های پرحاشیه زن افغان عاشق امام حسینبه گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»؛ سردار محمد بابایی در واکنش به انتشار فیلم زنی افغانستانی در شبکه‌های اجتماعی که برایتشرف به عتبات عالیات و پیاده روی اربعین مشکلاتی داشت با اعلام خبر رفع مشکل مطرح شده در این کلیپ گفت: زمانی که این تصاویر تهیه شده بود، ما با طرف عراقی در حال مذاکره برای حل مشکل تردد مرزی عزیزان افغانستانی مهمان کشورمان بودیم که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، این مشکل حل و فصل شد.

جانشین ستاد اربعین نیروی انتظامی افزود: بنا بر توافقات انجام گرفته مقرر شد تمام عزیزان افغانستانی که دارای گذرنامه دست‌نویسهستند، بتوانند با همکاری ایران، امکان اخذ ویزای کشور عراق را داشته باشند.

وی گفت: بر این اساس لازم است این عزیزان به دفاتر کفالت در تهران و ۱۰ استان دیگر مراجعه کنند و پس از ثبت مشخصات خود دفترچه اقامت یکساله دریافت کنند که با هماهنگی به عمل آمده، دولت عراق بر اساس این دفترچه‌های اقامت، ویزای سفر اربعین به این کشور را صادر کند.

گفتنی است؛ چند روز پیش فیلم کوتاهی از درد دل یک زن مهاجر افغانستانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از فراهم نبودن امکان ترددش به کشور عراق برای ایام اربعین گلایه داشت و گریه‌های وی در این تصاویر، واکنش بسیاری از هموطنانمان را برانگیخت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=205597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x