تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

جنجالی ترین گلرهای تاریخ دربی

  • کد خبر : 205318
  • 03 آبان 1396 - 20:00

در طول تاریخ دربی تا کنون چهار دروازه با ن با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شدند.دروازه بان هایی که در تاریخ دربی کارت قرمز گرفتند

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»، همواره در طول تاریخ گلرهای استقلال و پرسپولیس از مهم ترین چهره های این تیم ها بودند و بارها در دربی این گلرها بودند که بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بودند.

سال ها پیش و در دهه ۴۰ عزیز اصلی گلر پرسپولیس به عنوان یکی از متعصب ترین بازیکنان این تیم شناخته می شد. حساسیت او روی دربی به حدی بود که دو بار در این دیدار از داور کارت قرمز دریافت کرد.

عزیز اصلی اولین بار در دربی بهمن ماه سال ۱۳۴۸ از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرد و درست یک سال بعد این بار در دربی دی ماه ۱۳۴۹ کارت قرمز گرفت و زمین بازی را ترک کرد.

جنجالی ترین گلرهای تاریخ دربی

پس از جنجال های اواخر دهه ۴۰ در دیدارهای دو تیم تا ۳۰ سال هیچ گلری در دربی تهران کارت قرمز دریافت نکرده بود تا اینکه سال ۱۳۷۹ و در دربی جنجالی آن سال پرویز برومند جنجال ساز شده و پس از کوبیدن مشت به صورت پایان رأفت مهاجم پرسپولیس با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد. برومند در درگیری های این دیدار نقشی اساسی داشت و در نهایت نیز با محرومیتی سنگین مواجه شد.

جنجالی ترین گلرهای تاریخ دربی

اما آخرین گلری که دربی کارت قرمز دریافت کرده است مهدی رحمتی کاپیتان استقلال است که دربی بهمن سال ۹۵ از زمین بازی اخراج شد. در لحظات پایانی دیدار مقابل پرسپولیس پس از گلزنی سید جلال رحمتی ضربه ای را به او وارد کرد که باعث شد فغانی به دروازه بان استقلال کارت قرمز نشان دهد. رحمتی برای دقایقی در زمین حضور داشت وبا توجه به انجام شدن تعویض های استقلال مجید حسینی مدافع آبی پوشان جای او درون دروازه قرار گرفت هر چند کمتر از یک دقیقه سوت پایان کار زده شد.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=205318

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x