تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

آخرین وضعیت پرونده فوتبالیستی که متهم به قتل مامور نیروی انتظامی است

  • کد خبر : 205301
  • 03 آبان 1396 - 19:47

پرونده فوتبالیستی که متهم به کشتن مامور نیروی انتظامی حین رانندگی در حالت نامتعادل است، هنوز در مرحله دادسرا قرار دارد.

آخرین وضعیت پرونده فوتبالیستی که متهم به قتل مامور نیروی انتظامی استبه گزارش گروه اجتماعی «کمال مهر» بعد از آنکه مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در برنامه نود به پرونده فوتبالیستی اشاره کرد که در حین رانندگی در حالت نامتعادل با مامور نیروی انتظامی تصادف و موجب مرگ این مامور شده بود، به بررسی جزئیات این پرونده پرداختیم.

در بررسی های خبرنگار ما مشخص شد که تورک در نام بردن از واژه فوتبالیست دچار اشتباه شده است چرا که این فرد یکی از ملی پوشان فوتسال بانوان بوده است.

همچنین حادثه قتل مامور نیروی انتظامی توسط فوتسالیست مربوط به اردیبهشت ماه بوده که این بانوی فوتسالیست در حین رانندگی در حالت نامتعادل به یک موتورسوار برخورد کرده و موتورسوار در دم فوت می کند.

بعد از حضور پلیس در صحنه حادثه مشخص شد که قربانی حادثه از درجه داران نیروی انتظامی بوده که با لباس شخصی و در ساعت فراغت از ماموریت در حال تردد در معابر تهران بوده است.

بعد از آنکه تست الکل بانوی فوتسالیست مثبت اعلام می شود، برای او پرونده ای در دادسرای ناحیه ۲ الهیه تشکیل شد تا روند قانونی رسیدگی به جرائم این بانوی ملی پوش آغاز شود.

اطلاعات به دست آمده از آخرین وضعیت پرونده نشان می دهد که، هنوز کیفرخواست این فوتسالیست صادر نشده و در اخرین تحولات نیز پرونده او از دادسرای ناحیه ۲ الهیه به دادسرای فرهنگ و رسانه و شعبه مربوط به ورزشکاران منتقل شده است.

اطلاعات دریافتی نشان می دهد که این پرونده در مرحله کارشناسی است و تا صدور حکم نهایی زمان زیادی باقیمانده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=205301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x