تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

رای دادگاه عالی ورزش درباه اعتراض طارمی صادر شد

  • کد خبر : 204887
  • 29 مهر 1396 - 16:33
رای دادگاه عالی ورزش درباه اعتراض طارمی صادر شد

دادگاه عالی ورزش بدون بررسی تعلیق حکم محرومیت مهدی طارمی را منتفی اعلام کرد.

 

به گزارش گروه ورزش «کمال مهر»، مهدی طارمی به علت لغو غیر قانونی قراردادش با باشگاه ریز اسپور ترکیه با محرومیت ۴ ماه مواجه شده بود، براین اساس طارمی از طریق وکیل سوئیسی خود به این حکم اعتراض کرد.

گفته می شود دادگاه عالی ورزش پاسخ مهاجم محروم تیم فوتبال پرسپولیس را داده و از او خواسته است به درستی مشخص کند به کدام یک از بندهای محرومیتش اعتراض دارد.

وکیل سوئیسی طارمی در لایحه دفاعی خود اعلام کرده است که این بازیکن قبل از عقد قرارداد با ریز اسپور ترکیه با باشگاه پرسپولیس قرارداد بسته است. همین موضوع باعث شده تا دادگاه بین المللی ورزش ، مهدی طارمی را بدون بررسی صحت وسقم قراردادش با باشگاه پرسپولیس مقصر دانسته و تعلیق محرومیتش را منتفی اعلام کند.

در نامه دادگاه بین المللی ورزش به مهدی طارمی قید شده است ، اگر این بازیکن با پرسپولیس قرارداد امضا کرده  و سپس با ریز اسپور ترکیه قرارداد بسته است باز هم مرتکب تخلف آشکار شده است.

براین اساس دادگاه عالی ورزش از طارمی خواسته است تا درخواست خود را درباره اینکه نسبت به کدام بند محرومیتش شکایت دارد اعلام مجدد کند، چرا که تخلف فردی این بازیکن آشکار است و قابلیت تعلیق محرومیت برای طارمی نیست.

به هر حال وکیل سوئیسی مهاجم ملی پوش پرسپولیس قرار است طی چند روز آینده جواب دادگاه عالی ورزش را بدهد.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: مهدی طارمی از طریق وکیل سوئیسی خود به محرومیتش اعتراض کرده است و نامه دادگاه عالی ورزش به وکیل طارمی ارسال شده است و باشگاه اطلاعی از حکم جدید در مورد محرومیت طارمی ندارد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=204887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x