تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

خیانت عجیب عربستان در حق فیلم معروف ایرانی

  • کد خبر : 203705
  • 18 مهر 1396 - 8:16
خیانت عجیب عربستان در حق فیلم معروف ایرانی

مدیرعامل شرکت سینمایی نور تابان گفت: قراردادی که ما با کمپانی ترکیه بستیم در تاریخ سینما کم نظیر بود. ما ۶۰۰ هزار دلار به عنوان پیش پرداخت گرفته بودیم و قرار بود با۴۰۰ سینما شروع کنیم.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر؛ محمدرضا صابری مدیرعاملشرکت سینمایی نور تابان به عنوان تهیه کننده فیلم سینمایی محمد رسول‌الله در بخشی از گفتگوی خود گفت:

قراردادی که ما با کمپانی ترکیه بستیم در تاریخ سینما کم نظیر بود. ما ۶۰۰ هزار دلار به عنوان پیش پرداخت گرفته بودیم و قرار بود با۴۰۰ سینما شروع کنیم.

پیش‌بینی خود آن کمپانی این بود که ظرف یکی دو هفته به ۹۰۰ سینما برسد. سه روز اول بیش از ۳۶۰ هزار نفر در این ۴۰۰ سینما فیلم را دیدند و طبق شواهد می‌گفتند این فیلم رکورد فروش در سینمای ترکیه را می‌شکند.

از تمام فیلم‌های هالیوودی سبقت گرفته بود، اما متأسفانه با هزینه‌ای که عربستان کرد و مفتی‌های آنجا آمدند فیلم را حرام اعلام کردند و سالن‌دارها تهدید شدند،

روز به روز شاهدکم‌شدن سالن‌هایمان بودیم و استقبال هم کاهش یافت. شما ببینید این فیلم در رسانه ملی ترکیه اکران می‌شود و بیش از ۲۵ میلیون نفر طبق آماری که آنها اعلام کرده‌اند در ساعت اکران فیلم آن را تماشا کرده‌اند.

من به دوستان می‌گفتم که روسیاهی برای برخی در تاریخ فرهنگی جمهوری اسلامی ثبت شد که یک فیلم استراتژیک در شرایط خفقان رسانه‌ای برای اسلام در جهان ساخته شد و نگاه جهانی داشت، اما برخی از سینماگران داخلی، کارگردانان، بازیگران داخلی و… در شبکه‌های داخلی نوشتند که چرا عدالت اکران را رعایت نمی‌کنید؟ اساساً معلوم است با این فیلم هم‌سویی ایدئولوژیک ندارند و توقع دارند این پروژه با این موضوع همتراز بقیه فیلم‌ها باشد.

منبع: افکارنیوز

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=203705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x