تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

مشکل باد کردن باتری آیفون ۸ جدی است! +تصاویر

  • کد خبر : 203476
  • 16 مهر 1396 - 16:54

رسانه های چینی از بادکردن باتری یک آیفون ۸ دیگر خبر دادند.

معیوب بودن باتری آیفون 8 جدی است!به گزارش«کمال مهر»؛ هنوز مدت زیادی از رونمایی گوشی های هوشمند جدیداپل یعنی  آیفون ۸ ، آیفون ۸ پلاس و آیفون ۱۰  و همچنین عرضه آنها نگذشته است که مشکلی جدی گریبانگیر آیفون ۸ و ۸ پلاس شده است.

برخی گزارش ها از باد کردن باتری این دو گوشی در  تایوان و ژاپن مخابره شد که موجب جدا شدن نمایشگر از بدنه آنها شده بود.

چندی پیش شرکت اپل ضمن اعلام بررسی موضوع به طور ضمنی این مشکل را تایید کرده بود و امیدوار بود با یک بروزرسانی نرم افزاری این مشکل را حل کند ، اما هنوز اوضاع آرام نشده بود که خبری دیگر مبنی بر همین نقص این بار از چین به گوش رسید.

یک شهروند چینی که گوشی آیفون ۸ خود را از فروشگاه اینترنتی معتبر DJ.com خریداری کرده بود ، پس از آنکه جعبه را باز می کند و قبل از اتصال آن به شارژ متوجه جداشدن نمایشگر از بدنه بر اثر تورم باتری می شود و گوشی را به فروشنده باز می گرداند.

معیوب بودن باتری آیفون 8 جدی است!

با توجه با گزارش بالا این طور به نظر می رسد مشکل باتری های آیفون ۸  و ۸ پلاس نرم افزاری نبوده و احتمالا  به  توقف تولید و فراخوانی محصولات معیوب قبل از تبدیل شدن  این نقص به یک بحران و ضرر هنگفت ، نیاز است.

این مشکل ما را به یاد تجربه تلخ سامسونگ در سال گذشته درباره گلکسی نوت ۷ می اندازد که این شرکت مجبور به فراخوانی همه گوشی های فروخته شده از این سری شد.

البته گفتنی است  در مورد فبلت گلکسی نوت ۷ ، باتری این گوشی به شدت داغ شده و منفجر می شد و موجب آسیب های جسمی و ضرر های مالی متعددی شده بود.

در هر صورت باید دید اهالی کوپرتینیو میخواهند راه رقیب سنتی خود را در مورد گلکسی نوت ۷ بروند یا قبل از تبدیل شدن این موضوع به یک بحران جدی چاره ای می اندیشند.

در ادامه برخی از تصاویر از مشکل باتری آیفون ۸ را مشاهده می کنید.

معیوب بودن باتری آیفون 8 جدی است!

معیوب بودن باتری آیفون 8 جدی است!

معیوب بودن باتری آیفون 8 جدی است!

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=203476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x