تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

رد پای شیطان در قتل پسر مهابادی +عکس

  • کد خبر : 203004
  • 12 مهر 1396 - 10:18

ساعت پس از افشای ماجرای هولناک قتل و سوزاندن صادق، پسر ۱۹ ساله مهابادی توسط دوستان صمیمی‌اش و دستگیری متهمان، رد پای موضوعات شیطان‌پرستی در جنایت به‌دست آمد.

قتل

به گزارش «کمال مهر»، ۳۱ شهریور امسال صادق همراه چهار نفر از دوستان صمیمی‌اش سوار پراید شد و از خانه بیرون رفت، اما دیگر برنگشت.

خانواده به پلیس مهاباد شکایت کردند و تحقیقات برای پیدا کردن صادق آغاز شد تا این‌که سوم مهر، یکی از چوپان‌های روستای کهریز، جسد سوخته صادق را در کنار جاده کشف کرد. ۲۴ ساعت بعد، چهار دوست صادق دستگیر شدند و در بازجویی‌ها به قتل و سوزاندن او اعتراف کردند. آنها در فیلمی ۱۵ دقیقه‌ای، تمام مراحل قتل و آتش زدن صادق را ضبط کرده و عکس و فیلم سلفی نیز گرفته‌اند.

پس از وقوع حادثه، برخی خبرها علت قتل و سوزاندن صادق را موضوعات شیطان‌پرستی اعلام کردند که دایی مقتول درباره آن گفت: «ساعت ۹ پنجشنبه هفته گذشته، صادق به مغازه مادرش رفت و گفت با دوستانش به تفریح می‌رود و به احتمال زیاد شب برنمی‌گردد. فردای آن روز گوشی تلفن همراه صادق خاموش شد. خواهرم از دوست صمیمی صادق به نام دانیال، سراغ پسرش را گرفت، اما دانیال گفت صادق در تبریز دوستی دارد و تا دو روز دیگر برمی‌گردد. خانواده به این حرف مشکوک شد و پلیس را در جریان گذاشت تا این‌که جسد صادق پیدا شد. من برای شناسایی جسد به سردخانه رفتم و از روی انگشتر و کلید خانه مادربزرگ صادق، او را شناختم.»

دایی مقتول درباره فیلمبرداری متهمان از صحنه حادثه گفت: «محتوای فیلم، صادق را در حال خونریزی و بی‌هوش در صندلی عقب نشان می‌دهد و در یک جای دیگر فیلم، دانیال، صادق را از خودرو پیاده می‌کند و با ساطور به جانش می‌افتد و یک ضربه به کمر و یک ضربه دیگر به گلویش می‌زند. صادق به‌طور کامل بی‌هوش می‌شود و در این لحظه دانیال فریاد می‌زند «من شیطان هستم و تو به جهنم می‌روی، حالا با کیمیا صحبت می‌کنی.»

وی ادامه داد: «دانیال فردای آن شب به محل جنایت برمی‌گردد و می‌بیند صادق هنوز زنده است. می‌گوید: «هنوز زنده‌ای؟» سپس بنزین را روی صادق می‌ریزد و او را زنده زنده آتش می‌زند. دانیال در این زمان با جسد در حال سوختن، از خود فیلم سلفی می‌گیرد.»

دایی صادق درباره برخی خبرها مبنی بر وجود رد پای موضوعات شیطان‌پرستی در حادثه تاکید کرد: «یقین دارم صادق عضو باند شیطان‌پرستی نبود. چون خودش قربانی عقاید اعضای یک باند شیطانی شد. صادق قربانی یک باند شیطانی شده است.»

همچنین یک منبع آگاه در پلیس آگاهی دیروز اعلام کرد، متهمان پیش از ارتکاب این جنایت،‌با مسموم کردن مقتول در یک مهمانی شبانه او را به حالت بیهوش درآورده و با چاقو به بدنش ضرباتی زدند.

وی افزود:‌ چهار جوان دستگیر شده در حالی از صحنه‌های قتل و آتش زدن دوست خود فیلم گرفتند که به دلیل شرب خمر حالت عادی نداشتند، آنها تصور می‌کردند با سوزاندن جسد راز قتل فاش نمی‌شود.

منبع: جام جم آنلاین
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=203004

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x