تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

پشت پرده ماجرای قتل وحشتناک جوان مهابادی توسط دوست صمیمی‌اش+عکس و فیلم

  • کد خبر : 202924
  • 11 مهر 1396 - 18:01

صادق برمکی،جوان ۱۹ساله ای است که چندی پیش توسط دوستان صمیمی خود به قتل رسید و سپس به طرز فجیعی سوزانده شد.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛ شنبه هفته جاری چوپان رهگذری در روستای کهریز از توابع شهرستان مهاباد جسد سوخته یک فرد ناشناس را پیدا و موضوع را پلیس گزارش می دهد. با حضور پلیس در محل مشخص می شود چند روز قبل پسر جوانی همراه دوستانش از خانه خارج و دیگر برنگشته است که احتمال می رود این جسد متعلق به وی باشد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد که جسد سوخته متعلق به پسر ۱۹ ساله به نام صادق است که شب پنجشنبه هفته گذشته همراه با دوستانش برای تفریح از خانه خارج شده است.

در ادامه، پلیس در گام نخست دوستان صادق را دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کرد، دوستان صادق در بازجویی به قتل هولناک وی اعتراف کردند.

دایی مقتول گفت: ساعت ۹ شب پنجشنبه هفته گذشته صادق به مغازه مادرش می رود و به او می گوید با دوستانش به تفریح می رود و به احتمال زیاد شب برنمی گردد. فردای آن روز گوشی تلفن همراه صادق خاموش می شود و دیگر جواب مادرش را نمی دهد. زمانی که مادر صادق سراغ پسرش را از دوست صمیمی صادق به نام دانیال می گیرد، دانیال می گوید: صادق در تبریز یک دوست دارد و تا دو روز دیگر برمی گردد.

دایی مقتول در ادامه گفت: من و پدر و مادر صادق به این موضوع مشکوک می شویم و ماجرا را به پلیس خبر می دهیم که متاسفانه چند روز بعد جسد وی پیدا می شود.

من که برای شناسایی جسد به سردخانه رفته بودم، از روی انگشتر و کلید خانه مادربزرگ صادق توانستم او را شناسایی کنم.

دایی مقتول درباره فیلمبرداری قاتلان از لحظه قتل صادق می گوید: فیلم که پخش می شود، صادق را در حال خون ریزی و بی هوش در صندلی عقب نشان می دهد و در یک جای دیگر فیلم دانیال صادق را از خودرو پیاده می کند و با ساطور به جانش می افتد که یک ضربه به کمر صادق و یک ضربه دیگر به گلویش می زند، صادق به طور کامل بی هوش می شود و در آنجا دانیال فریاد می زند ” من شیطان هستم و تو به جهنم می روی، حالا با ملیکا صحبت می کنی.

دانیال فردای آن شب به محل جنایت باز می گردد و می بیند که صادق هنوز زنده است در آن لحظه دانیال به صادق می گوید:” هنوز زنده ای و در این لحظه فیلم بنزین را روی صادق می ریزد و او را زنده زنده به آتش می کشد، دانیال هم در آن زمان با جسد در حال سوختن صادق به صورت سلفی از خود فیلم می گیرد.

دایی صادق در آخر گفت: یقین دارم که صادق عضو باند شیطان پرستی نبوده، به خاطر اینکه خود صادق قربانی عقاید اعضای یک باند شیطانی شده است. حتی شایعه هایی درباره مصرف زیاد موادمخدر آنها در فضای مجازی منتشر شده که اصلا درست نیست، متاسفانه صادق قربانی یک باند شیطانی شده است. من شنیده ام حتی قاتلان تا به این لحظه از این کار ابراز پشیمانی نکرده اند.

لحظه به لحظه قتل وحشتناک جوان مهابادی توسط شیطان + جزئیات و فیلم

لحظه به لحظه قتل وحشتناک جوان مهابادی توسط شیطان + جزئیات و فیلم

۰۰:۰۱۰۰:۴۵یدیو

منبع:رکنا

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=202924

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x