تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

انتقام عجیب مرد انگلیسی از رانندگان مزاحم + تصاویر

  • کد خبر : 202166
  • 03 مهر 1396 - 10:55

مردی که خانه اش در نزدیکی فرودگاه است برای تنبیه رانندگانی که جلوی درب منزلش پارک می کردند دست به اقدام جالبی زد.

به گزارش«کمال مهر»؛ مرد عصبانی اهل لیورپول انگلیس از دست رانندگانی که خودروی خود را  در مقابل درب منزل وی پارک می کردند کلافه شده بود برای همین تصمیم جالب و عجیبی گرفت. او هر خودرویی را که در مقابل درب منزلش پارک می کرد با چسب می‌پوشاند. راننده بدشانس  یک خودروی کروم اسکودا نخستین کسی  بود که  پس از بازگشت از فرودگاه با صحنه ای عجیب مواجه شد.

انتقام عجیب مرد انگلیسی از رانندگان مزاحم + تصاویر

این مرد ۳۶ ساله در این خصوص گفت : ” روز سه شنبه مشغول پختن غذا برای دخترم بودم که زنی را دیدم که پس از پارک خودروی خود، بلافاصله سوار بر تاکسی و راهی فرودگاه شد. پس از او یک مسافر مرد نیز همین کار را تکرار کرد. آنها خودروهای خود را مقابل منزل من پارک کردند و بلافاصله با سوار شدن بر تاکسی آنجا را ترک کردند.

انتقام عجیب مرد انگلیسی از رانندگان مزاحم + تصاویر

کاملا مشخص بود که آنها فکر می کردند  جای پارک رایگان پیدا کرده اند. همسایه من دو خودرو دارد که با این حساب هیچ جای پارکی برای من و آنها باقی نمی ماند. تصمیم گرفتم  راننده خودوری اسکودا را به طرز عجیبی غافلگیر کنم. بنابراین یک رول چسب برداشتم و تمام  خودرو را چسب کاری کردم.”

گفتنی است؛ پس از این اتفاق پلیس در محل حاضر شد اما گفت که به علت غیرقانونی بودن پارک خودرو در آنجا کاری نمی تواند انجام دهد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=202166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x