تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

زن جوان، همسر خائن و پیشخدمتشان را وسط خیابان رسوا کرد + فیلم

  • کد خبر : 201848
  • 01 مهر 1396 - 14:30

زن جوانی که مچ همسرش را هنگام رفتن به گردش با یکی از پیشخدمتهای رستورانشان گرفته بود،آنها را وسط خیابان رسوا کرد.

زن جوان همسر خائن و کارمند زنش را وسط خیابان رسوا کرد+فیلمبه گزارش«کمال مهر»، زن چینی هنگامی که همسرش را با یکی از پیشخدمتهای زن در رستورانشان در حالی که با خودرو آماده رفتن به گردش بودند مشاهده کرد، مچ آنها را سر بزنگاه گرفت، در این لحظه به سمت خودرو رفت و موهای زنی را که کنار همسرش نشسته بود گرفت و او را کشان کشان از خودرو بیرون آورد.

همسر مرد خائن پس از پرتاب کردن زن جوان روی زمین،شروع به دشنام دادن و کتک زدنش در انظار مردم کرد، شوهر این زن که دستپاچه شده بود نیز سعی می کرد جلوی همسر را بگیرد و زن جوان را نجات دهد اما اوضاع به حدی مشوش بود که امکان این کار این کار وجود نداشت.

زن خشمگین به همسرش گفت:من قبلا هم شما دو نفر را با هم در جایی دیگر دیده بودم اما سعی کردم خودم را کنترل کنم و به رویت نیاورم اما این بار دیگر قادر به فرو بردن خشم خود نیستم و طلاقم را می خواهم، سپس به زنی که موجب بر هم زدن زندگی مشترکشان شده بود گفت:از کاری که کرده ای شرمنده نیستی؟تو به عنوان یک پیشخدمت در رستوران ما مشغول به کار شدی در حالی که برای بر هم زدم زندگی مشترک من و همسرم نقشه کشیده بودی!

زن نیز در پاسخ گفت بین ما هیچ رابطه ای وجود نداشته و ما فقط همکار هستیم.

در این لحظه مرد مجددا به حرف آمد و خطاب به همسرش گفت:من می توانم همه چیز را توضیح دهم، این یک سوءتفاهم است اما زن عصبانی بر طلاق گرفتن خود اصرار داشت و حاضر به بخشش همسرش نبود مرتبا تکرار می کرد که باید همین فردا از هم جدا شویم.

بالاخره زن دوم موفق شد به سختی خود را از زیر مشت و لگد های همسر مرد جوان بیرون بکشد و از جایش بلند شود، سپس به سمت خودرو رفت تا گوشی موبایلش را از داخال آن بردارد و محل را ترک کند اما باز با واکنش تند زن مواجه شد چون وی درب خودرو را محکم بست و مقابل او ایستاد.

مرد به سمت همسرش رفت و دست او را گرفت، در این لحظه زن دوم فرصتی پیدا کرد تا موبایلش را از درون ماشین برداشته و سریعا پا به فرار بگذارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=201848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x