تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مبلغ جریمه مربیان غایب در نشست‌های خبری مشخص شد

  • کد خبر : 201766
  • 31 شهریور 1396 - 13:07

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال از جریمه سرمربیان غایب در نشست‌های خبری خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی«کمال مهر»،سعید فتاحی درباره غیبت سرمربیان در نشست خبری پیش از بازی ها اظهار کرد: به طور حتم این طور نبوده که همه مربیان در نشست های خبری در اصفهان شرکت نمی کنند. همچنین سرمربیانی که در نشست های خبری شرکت نمی کنند طبق آئین نامه هیئت رئیسه جریمه می شوند. براین اساس اگر سرمربی در نشست خبری حاضر نشود برای اولین بار ۳ میلیون تومان و برای دفعات بعدی ۵ میلیون تومان جریمه می شود.

او درباره اینکه جریمه ۴۵ میلیونی با حقوق ۷۰۰ میلیونی مربیان همخوانی دارد، بیان کرد: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم مربیانی که در نشست های خبری شرکت نمی کنند ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ دلار جریمه می کنند.

فتاحی درباره اینکه نشست های خبری در ایران الزام آور است، تصریح کرد: به هر حال حضور مربیان در نشست های خبری الزام آور است و سرمربیان باید به اصحاب رسانه و هواداران احترام بگذارند. البته به غیر از تهران و مشهد، پروازها در مابقی شهرها از جمله اصفهان کم است و تیم ها مجبور هستند با اتوبوس به محل بازی خود را برسانند.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: اعضای تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۸ شب به اصفهان رسیدند اما نمی دانم مقصر کدام تیم ها بودند که نشست خبری سرمربیان دو تیم برگزار نشد. به هر حال کار سختی نیست و تیمها با هماهنگی با یکدیگر می توانند نشست های خبری مربیان خود را با تاخیر برگزار کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=201766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x