تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

خبرنگار انگلیسی، زنده زنده توسط کروکودیل خورده شد

  • کد خبر : 201327
  • 25 شهریور 1396 - 1:45
خبرنگار انگلیسی، زنده زنده توسط کروکودیل خورده شد

پائول مک لین که خبرنگار فایننشال تایمز لندن بود آخرین بار زمانی دیده شد که دستانش را برای درخواست کمک در هوا تکان می داد.

 به گزارش«کمال مهر»؛ خبرنگار فایننشال تایمز انگلیس که در سری لانکا به سر می برد در یک حادثه غم انگیز توسط کروکودیل خورده شد. ” پائول مک لین ” خبرنگار فایننشال تایمز لندن بعد از افتادن به دام  یک کروکودیل به زیر آب کشیده شد و جانش را از دست داد. این خبرنگار ۲۴ ساله آخرین بار زمانی دیده شد که دستانش را برای درخواست کمک در هوا تکان می داد. این اتفاق در تالابی موسوم به ” راک کروکودیل ” رخ داد. این منطقه به عنوان بزرگترین منطقه زیست کروکودیل ها  در سری لانکا محسوب می شود.

خبرنگار انگلیسی، زنده زنده توسط کروکودیل خورده شد + تصاویر

گفته می شود این اتفاق هولناک زمانی رخ داد که وی قصد شستن دستانش را داشت. پائول موقتا از جمع دوستانش برای رفتن به دستشویی جدا شده بود. بعد از این اتفاق پلیس سری لانکا و ارتش این کشور جستجوهای خود را برای این دانش آموخته دانشگاه آکسفورد آغاز کردند. پائول بعد از اتمام تحصیلاتش در دانشگاه آکسفورد در سال ۲۰۱۵ کارش را به عنوان خبرنگار در فایننشال تایمز آغاز کرده بود.

خبرنگار انگلیسی، زنده زنده توسط کروکودیل خورده شد + تصاویر

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که حمله کروکودیل ها به انسان در سری لانکا گزارش می شود. در آوریل امسال نیز یک دختر ۱۳ ساله مورد حمله مرگبار یک کروکودیل در دریاچه ” پول نوا ” در منطقه گالنوا قرار گرفت. همچنین در جولای سال ۲۰۱۶ یک مرد ۶۰ ساله سری لانکایی در حمله مرگبار یک کروکودیل جانش را از دست داد. وی مشغول ماهیگیری در رودخانه ” پاییندان ” در منطقه سامان سورای بود که مورد حمله این کروکودیل قرار گرفت. در سال ۲۰۱۴ نیز یک زن ۵۷ ساله در منطقه ” آمبالاتوتا ” در اثر حمله یک کروکودیل جانش را از دست داد.

خبرنگار انگلیسی، زنده زنده توسط کروکودیل خورده شد + تصاویر

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=201327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x