تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

انتشار لیست جنجالی ۸ باشگاه فوتبال متهم به فساد + عکس

  • کد خبر : 201297
  • 25 شهریور 1396 - 1:08
انتشار لیست جنجالی ۸ باشگاه فوتبال متهم به فساد + عکس

باشگاه بنفیکای پرتغال با انتشار لیستی از باشگاه‌های فاسد اروپا که رقیب دیرینه‌اش هم در آن قرار دارد، جنجال بزرگی به راه انداخته است که امکان دارد برایش گران تمام شود.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»باشگاه بنفیکا دست به اقدامی زده است که مسئولانش را برای پاسخگویی به قضات به دادگاه خواهد کشاند.باشگاه بنفیکا پنجشنبه شب در یک برنامه در شبکه تلویزیونی‌اش، فهرستی ازفاسدترین باشگاه‌‌های اروپا را منتشر کرد که نام باشگاه مارسی‌ فرانسه در صدر آن قرار دارد و پورتو، رقیب دیرینه قرمزپوشان لیسبون هم در آن دیده می‌شود.

براساس این گزارش، در لیستی که باشگاه بنفیکا منتشر کرده است پس از مارسی، به ترتیب نام باشگاه‌های یوونتوس ایتالیا، پورتوی پرتغال، دینامو برلین آلمان، سی‌اف‌آر بروژ بلژیک، میلان ایتالیا، فیورنتینای ایتالیا و توموری برات آلبانی دیده می‌شود.

در میان این باشگاه‌ها که بنفیکا برچسب فاسد را به آنها زده است، اولین باشگاهی که به انتشار این لیست واکنش نشان داده پورتو بوده است که با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده از رقیب پایتخت‌نشین خود به مراجع قضایی شکایت می‌کند.

در واکنش به تهدید باشگاه پورتو برای شکایت از بنفیکا، مجری برنامه‌ شبکه تلویزیونی باشگاه شهر لیسبون که در آن لیست باشگاه‌های فاسد اروپا منتشر شد، مدعی شده که این لیست توسط نشریه دیلی‌میلی انگلیس تهیه شده است، اما مسئولان نشریه انگلیسی تأکید کرده‌اند که آنها هرگز چنین لیستی را منتشر نکرده‌‌اند.

جنجال عجیب بنفیکا با متهم کردن ۸ باشگاه‌ اروپایی به فساد + عکس

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=201297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x