تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

عامل تعیین ضرب الاجل برکناری منصوریان کیست؟

  • کد خبر : 200881
  • 21 شهریور 1396 - 11:49
عامل تعیین ضرب الاجل برکناری منصوریان کیست؟

این روز ها استقلال یک بازی را در جام حذفی پیروز شد تا مسئولان باشگاه استقلال تهران موضوع طرح پیشنهادی ضرب الاجل را گردن همدیگر بیاندازند.

به گزارش  گروه ورزشی«کمال مهر»، با توجه به نتایج ضعیف استقلال بار‌ها مصاحبه‌هایی را از سوی برخی مدیران این تیم نظاره گر بودیم که البته خود همین مسئولان بار‌ها حرف‌های یکدگیر را نقض کردند. مصاحبه‌هایی که برای تیم هم کار ساز بود و از طرفی دردسر ساز. دردسر ساز از این نگاه که روی روند تیم تاثیر گذار بود و کادر فنی و بازیکنان را با چالش مواجه می‌کرد و از سویی کار ساز چرا که باعث می‌شد شوک جدیدی به اعضای تیم استقلال وارد شود و آن‌ها با عزم جدی به مصاف حریفان بروند.

تنش و درگیری‌هایی که از فصل گذشته مشهود بود و امسال نیز نتایج ضعیف منصوریان باعث شد تا بار دیگر مدیران استقلالی دست به مصاحبه‌های گوناکون بزنند، اما در این میان نکته‌ای که از سال گذشته می‌توان به آن اشاره داشت روابط سرد افتخاری و زمانی است.۲ مدیری که بار‌ها بر ضد هم صحبت کردند و به نوعی اصلا حرف‌های هم را قبول نداشتند. با این وجود هر ۲ نفر با اعلام وزیر ورزش و جوانان برای فصل جدید در ترکیب هیئت مدیره قرار گرفتند تا باز هم نظاره گر بحث‌های آن‌ها در استقلال باشیم.

۲ مدیری که یکی از آن‌ها از منصوریان حمایت می‌کند و دیگری سایه این مربی را با تیر می‌زند. با این وجود اختلاف نظر‌های مدیران ارشد استقلال این روز‌ها هم بر نتایج ضعیف استقلال اضافه شده تا استقلالی پر از حاشیه را در فصل جدید نظاره گر باشیم.

عضو هیئت مدیره‌ای که بار‌ها اشتباه‌های تیم و نقاط ضعف را به کادر فنی گوشزد کرده و مخالف حضور کادر فنی بوده است، اما همیشه مورد انتقاد قرار گرفته، در صورتی طبق نظر کارشناس استقلالی از اینکه این عضو حرف‌های راست را می‌زنند او را تحسین می‌کنند، اما در طرف مقابل به نظر افتخاری هر بار حرف‌های این عضو را نقض می‌کند. درست همانند مصاحبه‌ای که ۲ مدیر استقلالی طی ۲ روز گذشته انجام دادند و هر بار هر کدام حرف‌های دیگری را نقض کردند. افتخاری اعلام می‌کند زمانی اولتیماتوم را گفته و زمانی هم اعلام کد که این بحث را افتخاری را مطرح کرده است.

با تمام این تفاسیر افتخاری در گفتگویی درباره اولتیماتومی که هیئت مدیره استقلال به منصوریان داده بود بیان کرد که هیئت مدیره به هیچ وجه چنین تصمیمی نگرفته است و زمانی (عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال) این موضوع را اعلام کرده، اما این تصمیمی نیست که ما در هیئت مدیره گرفته‌ایم. این طور نیست که ما با یک باخت مربی خود را عوض کنیم و پشت منصوریان هستیم. قبول کنید یکسری عوامل در این مدت دست به دست هم داد تا این مشکلات برای تیم پیش بیاید.

در طرف مقابل هم زمانی حرف‌های افتخاری را رد کرد و درباره صحبت‌های مدیر عامل مبنی بر اینکه اولتیمانوم به منصوریان از سوی زمانی مطرح شده نه هیئت مدیره گفت: مواردی که در نشست هیئت مدیره مطرح می‌شود باید مد نظر تمام اعضا باشد و پیشنهاد فرصت ۲ بازی به منصوریان پیشنهاد خود افتخاری بود و اعضای هیئت مدیره به احترام وی علی رغم نظر‌های دیگر این پیشنهاد را تایید کردند. با توجه به این شرایط فکر می‌کنم افتخاری یادش رفته باشد که در هیئت مدیره چه صحبت‌هایی را مطرح کرده است. اکثریت هیئت مدیره نظرشان در آن مقطع، قطع ارتباط با سرمربی بود، اما به دلیل پیشنهاد افتخاری مجدد تایید کردیم، تا منصوریان ۲ بازی دیگر بماند و به کارش ادامه دهد.

همچنین این عضو در ادامه صحبت‌های خود این طور بیان کرد که فکر می‌کنم در این مقطع طرح چنین مسائلی از سوی افتخاری نمی‌دانم چه توجیهی دارد! به جای همدلی و همراهی اعضای هیئت مدیره مطرح کردن چنین مسائلی به هیچ وجه به صلاح تیم نیست.

اما باز هم افتخاری پس از شنیدن صحبت‌های زمانی عضو هیئت مدیره سکوت نکرد و در جواب صحبت‌های این عضو گفت: اصلاً چنین چیزی نیست و بحث اولتیماتوم توسط من مطرح نشده است. تیمی که در بحران قرار می‌گیرد نباید در موردش احساسی تصمیم گرفته شود. من قبلاً هم گفته بودم باید به کادر فنی فرصت داد و از علیرضا منصوریان حمایت کرد البته یکسری مشکلات هم وجود دارد و مباحثی است که در حال حاضر نمی‌خواهم آن‌ها را باز کنم.

با تمام نکته‌هایی که به آن اشاره داشتیم حال باید دید پس به غیر از زمانی و افتخاری کدام یک از اعضا به منصوریان اوتیماتوم داده اند؟ یعنی قراب یا ملکی دیگر اعضا این کار را انجام دادند؟ به طور حتم هیئت مدیره یا باشگاهی که در آن نظم دیده نشود و هر بار مدیران حرف‌های همدیگر را نقض کنند سرنوشت خوبی در انتظارش نخواهد بود. جدا از اینکه یکی از اعضا که می‌داند افتخاری بحث فرصت ۲ بازی به منصوریان را هیئت مدیره مطرح کرده در واکنش به صحبت‌های مجدد افتخاری مربوط به اینکه او اولتیماتوم نداده و در هیئت مدیره بحثی را مطرح نکرده اظهار ناراحتی و از طرفی برای اینگونه صحبت‌های دروغین تاسف خورد.

با این وجود باید وزیر ورزش و جوانان جدا از انتخاب یک عضو جدید فکری هم برای نحوه مدیریت در باشگاه استقلال تا اینگونه مدیران ارشد حرف‌های یکدیگر را نقض نکنند.

 

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=200881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x