تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

آیفون X جایگزین آیفون ۸ شد! + عکس

  • کد خبر : 200058
  • 12 شهریور 1396 - 13:51

یک رسانه چینی با انتشار تصویری مدعی شده است که اپل به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون، گوشی‌ای با نام آیفون X عرضه خواهد کرد.

آیفون X جایگزین آیفون 8 شد! + عکسبه گزارش «کمال مهر»؛ به تازگی یک رسانه چینی تصویری منتشر کرده که در آن جزئیات جدیدی از گوشی‌های آیفون فاش شده است.

همانطور که می دانید اپل قرار است امسال به جز دو گوشی جدید خود که طبق روال هرساله معرفی می‌کند، به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون، یک گوشی دیگر نیز معرفی کند. اسامی گوشی هایی که اپل قرار است در ۲۱ شهریور معرفی کند، در تصویر مشاهده می‌شود.

نکته جالب توجه این است که نام آیفون X جایگزین آیفون ۸ شده است. همانطور که  می‌دانید، شرکت اپل طبق روال هرساله خود، قرار است دو گوشی جدید معرفی و به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون، یک گوشی تمام صفحه عرضه کند. قبل از این آیفون X با نام های آیفون ۸، آیفون ادیشن و آیفون پرو در فضای مجازی منتشر شده بود.

اگر عکس زیر حقیقت داشته باشد، آیفون ۷s با ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه به ترتیب با قیمت ۶۴۹، ۷۴۹ و ۸۴۹ دلار و مدل ۷s Plus نیز در سه نسخه با ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه به ترتیب با قیمت ۷۶۹، ۸۶۹ و ۹۶۹ دلار عرضه خواهد شد.

آنچه در تصویر زیر مشاهده می شود، آیفون X در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد که مدل مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه، قیمتی نزدیک به آیفون ۷s Plus با ۲۵۶ گیگابایت دارد در صورتی که برای خرید آیفون X با ۲۵۶ گیگابایت حافظه باید ۱۳۱۶ دلار پرداخت کرد.

آیفون X جایگزین آیفون 8 شد! + عکس

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=200058

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x