تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

شیب افزایش قیمت طلا تند شد +نمودار

  • کد خبر : 199976
  • 12 شهریور 1396 - 11:50

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار ۲ هزار و ۹۰۸ تومان، سکه بهار آزادی ۲۵ هزار تومانی و سکه امامی ۹ هزار تومان طی هفته گذشته افزایش قیمت داشته است.

طلا و سکه

به گزارش«کمال مهر»، بررسی قیمت طلا ۱۸ عیار طی هفته گذشته نشان می‌دهد ارزش این فلز زرد رنگ در ابتدا هفته ۱۲۰ هزار و ۶۷۴ تومان بوده که با روند افزایشی در طول هفته به رقم ۱۲۳ هزار و ۵۸۲ تومان رسید. این سیر صعودی در قیمت طلا به افزایش جهانی قیمت اونس طلا باز می گردد که در روزهای گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

قیمت سکه بهار آزادی در ابتدا هفته گذشته یک میلیون و ۱۸۲ هزار تومان بوده که با ۲۵ هزار تومان افزایش طی ۶ روز قیمت گذاری شده، در پایان هفته به رقم یک میلیون و ۲۰۷ هزار تومان رسید. گفتنی است این سکه در طول هفته گذشته مبلغ یک میلیون و ۲۰۹ هزار تومان را نیز تجربه کرده است.

قیمت سکه امامی در ابتدا هفته رقم یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان بوده که با روند افزایشی به مبلغ یک میلیون و ۲۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. سکه امامی نیز همانند سایر دیگر انواع سکه رشد قیمت چشمگیری داشته که طی محاسبات صورت گرفته این رشد ۹ هزار تومان به ثبت رسیده است. بیشترین قیمت سکه در طول هفته گذشته رقم یک میلیون و ۲۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان بوده است.

منبع: میزان
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=199976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x