تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

انتقام مرد عاشق از معشوقه اش به سبک چینی + تصاویر

  • کد خبر : 199904
  • 11 شهریور 1396 - 13:24

بنا به ادعای این مرد زمانی که تمام راهها برای قانع کردن نامزدش برای ازدواج جواب نداد وی تصمیم به این کار احمقانه گرفت.

به گزارش«کمال مهر»؛ داستان عشق یکطرفه یک زن و مرد چینی با تراژدی به پایان رسید. بعد از گذشت ۸ سال از علاقه یکطرفه و نافرجام یک مرد ۲۷ ساله چینی به یک زن، سرانجام وی با تصمیمی احمقانه به این داستان عشقی پایان داد.

این مرد که در دادگاهی در شهر ” هانگژو ” چین برای محاکمه حاضر شده بود گفت: ” برای نخستین بار زمانی که با این زن همکلاس بودم به وی علاقمند شدم. بعد از مدتی مجبور شدم تا برای ادامه تحصیل به آمریکا بروم اما رابطه من با وی قطع نشد و با یکدیگر در ارتباط بودیم. همیشه با خرید هدیه های گرانقیمت مانند دستبند و جواهرات تلاش می کردم تا توجه اش را به خودم جلب کنم اما هر زمان که می خواستم بصورت جدی به وی پیشنهاد ازدواج بدهم وی می گفت مدت زمان زیادتری برای شناخت یکدیگر نیاز داریم.

انتقام سخت مرد چینی از معشوقه اش + تصاویر

بعد از چند سال بدلیل علاقه زیادی که به این زن داشتم خاک آمریکا را ترک کردم و به چین بازگشتم و با وی نامزد کردم. در تاریخ ۲۰ مارچ در شب حادثه از مکالمه این زن با مردی که به وی یاد می داد تا چطور مرا از خودش متنفر کند باخبر شدم.”

این مرد به دادگاه گفت که در شب حادثه قادر به خوابیدن نبوده و به همین دلیل در هنگام صبح به سراغ معشوقه اش رفته است. ابتدا وی را از تختخوابش برداشته و  سپس او را از بالکن طبقه ۱۹ برج  محل سکونتشان به پایین پرت کرده است.

انتقام سخت مرد چینی از معشوقه اش + تصاویر

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=199904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x