تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

از دانلود نرم‌افزار ویرایش فیلم تا دانلود تم آی او اس برای اندروید

  • کد خبر : 199791
  • 10 شهریور 1396 - 21:03

در این  بسته بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش«کمال مهر» این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین وبرترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود Video Converter Pro 1.8.2؛ برنامه تبدیل فرمت ویدئو

نرم افزار Video Converter یکی از بهترین برنامه ها در زمینه تغییر فرمت ویدئو در گوشی های هوشمند است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم های موجود در گوشی خود را به فرمت دلخواه تغییر بدید. علاوه بر تغییر فرمت شما می توانید ویدئو های مورد نظر خود را برش بزنید و دقایق مورد نظر خود را از یک فیلم طولانی خارج کنید. همچنین می توانید فیلم را معکوس کنید و ۱۸۰ درجه بچرخانید. نرم افزارVideo Converter در گوگل پلی نمره عالی ۴.۱ از ۵.۰ را دریافت کرده است.

Video Converter
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Arc v4.3 ؛ تم آی او اس برای اندروید

گوشی های هوشمند امروزه نقش مهمی در زندگی بشر دارند، به گونه ای که عده ای بدون گوشی هوشمند زندگیشان مختل می‌‎شود. ممکن است بارها برایتان پیش آمده باشد که بخواهید تغییری در ظاهر تم سیستم عامل اندروید خود ایجاد کنید. نرم افزار Arc در این زمینه برای شما بسیار مفید خواهد بود. این نرم افزار تم گوشی اندروید شما را به آی او اس تبدیل می‌کند.
دانلود Arc v4.3 - تم آی او اس برای اندروید
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Photo Editor – Pixerist FX Pro 2.3.3؛ برنامه افکت گذاری روی تصاویر

نرم افزار Photo Editor – Pixerist FX یکی از بهترین و محبوب‌ترین نرم افزارها در زمینه ویرایش و افکت‌گذاری  روی تصاویر است. این نرم‌افزار دارای افکت‌های متفاوت است که ویژگی خاصی دارند و تا به حال آنها را در هیچ برنامه ای مشاهده نکرده اید. با استفاده از این نرم‌افزار می توانید چند افکت را در یک عکس به کار ببرید. همچنین می توانید فقط  روی قسمت های خاصی از عکس افکت دلخواه خود را اعمال کنید. این نرم افزار در گوگل پلی نمره عالی ۴.۱ از ۵.۰ را دریافت کرده است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود OneDrive 4.15 ؛ برنامه رسمی مایکروسافت وان درایو

نرم افزار OneDrive ، نرم افزار رسمی شرکت مایکروسافت است که برای انتقال اطلاعات بر روی فضای ابری این شرکت ارائه شده است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید فایل های انتخابی خود را از طریق گوشی با هر دستگاه دیگری از جمله کامپیوتر به اشتراک بگذارید. در اصل نرم افزار وان درایو یک فضای ذخیره سازی هوشمند است که میتواند اطلاعات شما را در کمترین زمان به محل دلخواهتان بر روی هر سیستمی انتقال دهید.
دانلود OneDrive 4.15 - برنامه رسمی مایکروسافت وان درایو
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود BatteryBot Pro 10.0.2 – برنامه نمایش اطلاعات و کنترل وضعیت باتری

گوشی های هوشمند امروزه نقش مهمی در زندگی بشر دارند، به گونه ای که عده ای بدون گوشی هوشمند زندگیشان مختل می‌‎شود. یکی از مهم ترین بخش های یک گوشی باتری آن است و باید به خوبی از آن مراقبت کرد. نرم افزار BatteryBot Pro به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند باتری گوشی هوشمند خود را مدیریت کرده و به راحتی از آن استفاده کنند.
دانلود BatteryBot Pro 10.0.2 - برنامه نمایش اطلاعات و کنترل وضعیت باتری
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Multi SMS & Group SMS PRO 1.5.3؛ نرم‌افزار ارسال اس ام اس گروهی انبوه

گوشی‌های هوشمند امروزه نقش مهمی در زندگی بشر دارند، به گونه ای که عده ای بدون دسترسی به این گوشی‌ها زندگیشان مختل می‌‎شود. شاید تا به حال اتفاق افتاده باشد که بخواهید چندین اس ام اس را به طور همزمان و یک‌جا برای چندین مخاطب مختلف ارسال کنید، برنامه های مختلفی برای این منظور ساخته شده است، اما نرم افزار Multi SMS & Group SMS PRO یکی از برنامه های بسیار مشهور این عرصه است که می‌توانید با استفاده از آن به شکل یک‌جا پیام های گوناگونی را برای مخاطبین مختلف ارسال نمایید و اس ام اس های خود را مدیریت کنید.
دانلود Multi SMS & Group SMS PRO 1.5.3 نرم افزار ارسال اس ام اس گروهی انبوه
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود ۵.۵۰ RAR برای اندروید ؛ خارج کردن فایل ها از حالت فشرده

قطعا نام نرم افزار Winrar به گوش شما خورده است. بدون شک در کامپیوتر از این این نرم افزار استفاده کرده اید. اکنون این نرم افزار برای اندروید منتشر شده و می توانید آن را بر روی گوشی خود نصب کنید و از آن لذت ببرید. Rar از پرطرفدار ترین و بهترین برنامه های مدیریت فایل های فشرده است که با استفاده از آن می توانید فایل هایی که با فرمت Zip یا Rar هستند را از حالت فشرده خارج کنید.

Rar
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود PRO Lirbi Reader 7.0.25 ؛ نرم افزار حرفه ای مطالعه فایلهای PDF

امروزه مطالعه کتاب و کتاب خوانی نقش بسیار مهمی در افزایش اطلاعات بشر دارند. در گذشته کتاب به چیزی گفته می‌شد که دارای صفحات کاغذی بود و روی آن با قلم محتوایی نوشته شده بود. اما در عصر امروز و با پیشرفت فناوری های گوناگون، بزرگترین و قطورترین کتاب ها می‌توانند در قالب یک فایل کوچک پی دی اف عرضه شوند و مخاطبان آنها را در گوشی های هوشمند خود نگهداری کنند. نرم افزار PRO Lirbi Reader ، نرم افزاری است که برای مطالعه فایل های پی دی اف در گوشی های هوشمند است، این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا به راحتی فایل های پی دی اف خود را اجرا کنید و آنها را مطالعه یا مدیریت کنید.
دانلود PRO Lirbi Reader 7.0.25 - نرم افزار حرفه ای مطالعه فایلهای PDF
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Angry Birds 7.6.1 ؛ بازی پرندگان خشمگین

بازی های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی ها همواره تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند. بازی جذاب Angry Birdsهمیشه جزو پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین بازی های سیستم عامل اندروید بوده است وگرافیک کارتونی زیبا و ایده بسیار خلاقانه این بازی همیشه باعث پرفروش شدن آن بوده است. تا جایی که شرکت سازنده آن هنوز این بازی را آپدیت و نسخه های جدیدی از آن را روانه بازا می‌کند.
دانلود Angry Birds 7.6.1 – بازی پرندگان خشمگین
برای دانلود بازی اینجا کلیک کنید

دانلود The Pirate: Plague of the Dead 1.5 بازی اکشن دزدان دریایی

بازی های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی ها همواره تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند. بازی The Pirate: Plague of the Dead  یک شبیه ساز جنگ دریایی است که در آن با کشتی های دیگر بر سر گنج رقابت می‌کنید.
دانلود The Pirate: Plague of the Dead 1.5 بازی اکشن دزدان دریایی
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=199791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x