تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

انحلال شرکتی که فرزند “وکیلی” مدیر عاملش بود/ تایید استعفای شبانه آقازاده دهه هفتادی از سوی مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا

  • کد خبر : 198893
  • 31 مرداد 1396 - 18:26
انحلال شرکتی که فرزند “وکیلی” مدیر عاملش بود/ تایید استعفای شبانه آقازاده دهه هفتادی از سوی مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا گفت: فرزند وکیلی سالیان سال معاون و عضو هیئت مدیره بوده که شب گذشته هم از سمت خود استعفا کرده و مسئله خاصی نیست.

به گزارش «کمال مهر»ولی آذروش مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا ؛ در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر مدیر عاملی فرزند دهه هفتادی محمد علی وکیلی نماینده اصلاح‌طلب مجلس در شرکت‌های زیر مجموعه آتیه صبا اظهار داشت: مسئله خاصی نبوده و بیشتر جو سازی کردند، بنده خدا اصلا نه مسئولیتی داشته و نه سرپرست و مسئول بوده است.

وی افزود: این شخص سالیان سال معاون و عضو هیئت مدیره بوده که شب گذشته هم از سمت خود استعفا کرده و مسئله خاصی نیست.

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا در خصوص اظهارات وکیلی مبنی بر “کاغذی” بودن شرکت کاوشگران آتیه صبا گفت: شرکت کاوشگران کلا ۴ نفر نیرو دارد که کارهای مطالعاتی را انجام می‌دهد و این موضوع هم درست انعکاس پیدا نکرده است.

آذروش درپاسخ به اینکه “وقتی گفته شرکتی کاغذی است، بعد از آن مسائلی از قبیل حیاط خلوت به ذهن مردم خطور می‌کند” عنوان کرد: شرکت‌های کوچکی در مجموعه ما هستند که ما به دنبال انحلال این شرکت‌ها و جمع‌بندی آن‌ها هستیم.

وی در پایان گفت: همانطور که اشاره کردم این شرکت ۴ نفر نیرو بیشتر ندارد و قرار است آن را منحل و جمع‌بندی کنیم؛ البته فقط این شرکت نیست، شرکتی‌های کوچک دیگری هم هستند که به احتمال زیاد پس از بررسی این شرکت‌ها را منحل و جمع‌بندی می‌کنیم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=198893

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x