تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

روایتی از یک حرکت آتش به اختیار که مورد تایید رهبری قرار گرفت + فیلم

  • کد خبر : 198675
  • 30 مرداد 1396 - 15:38
روایتی از یک حرکت آتش به اختیار که مورد تایید رهبری قرار گرفت + فیلم

حرکت‎های مردمی در کلام رهبر معظم انقلاب همیشه مورد تاکید بوده است و ایشان همواره انجام کارهای پرثمر و نتیجه‌بخش را برای پیشرفت کشور مورد تاکید قرار داده‌اند.

به گزارش«کمال مهر»؛ دیدار رمضانی رهبر معظم انقلاب با دانشجویان مانند همیشه مالامال از صمیمت و  گفتگوهای پدر و فرزندی بود، دانشجویان در این دیدار گوش به فرمان رهبری برای غلبه دادن گفتمان انقلاب در دانشگاه‌ها بودند و رهبری معظم این قشر را به تلاش همه جانبه در موضوع یاد شده رهنمون ساختند.

رهبر انقلاب در بخشی از سخنان خود فرمودند: “من به همه‌ی آن هسته‌های فکری و عملیِ جهادی، فکری، فرهنگی در سرتاسر کشور مرتّباً میگویم: هرکدام کار کنید؛ مستقل و به‌قول میدان جنگ، آتش‌به‌اختیار“.

پس از این دیدار فرمان آتش به اختیار به واکنش‎های بسیاری مواجه شد و همه جوانان مومن و انقلاب در تکاپوی آتش به اختیار مد نظر فرماندهی کل قوا بودند. از آن پس هر اقدامی که در حیطه آتش به اختیار قرار می‌گرفت نیز در شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشت.

اردوهای هجرت یکی از این مصادیق است که مورد تایید رهبر انقلاب قرار گرفت، ایشان در این خصوص می‌فرمایند: ” حرکت عظیم بسیج سازندگی و اردوهای هجرت، این کار ابتدا از خود جوانها شروع شد، در بخشهای مختلف شروع کردند و در سال ۷۹ گزارش این حرکت زیبا و پرشکوه به هم رسید و منجر شد به اینکه پیام بسیج سازندگی به غاطبه جوانان داده شود.

این حرکت خودجوش مردمی درست مثل حرکت جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب است، کار مردم الهام‌بخش اقدام مدیران و مسئولان است و عامل این حرکت عشق، ایمان، بصیرت و همت می باشد، اینها ستون‎های اصلی است، بسیج سازندگی و اردوهای هجرت را قدر بدانید”.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=198675

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x