تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

این دختر بسیار زیبا تبدیل به گوزن شد (عکس)

  • کد خبر : 198616
  • 29 مرداد 1396 - 18:03

 ماجرای عجیب دختر گمشده در جنگل آلاباما که یک ماه پیش برای فرار از چنگ ۲ مرد شیطان صفت به آنجا رسیده بود توسط خود او بازگوشد.زنده ماندن معجزه آسایدختر جوان ۱ ماه بعد از گم شدن در جنگل زن روستایی در حال رانندگی و عبور از جاده ی کنار جنگل متوجه تکان خوردن چیزی میان بوته ها شد ، شکل و وضعیت چیزی که میان بوته ها تکان می خورد زن رهگذر را به این تصور رساند که گوزنی در انجا گیر افتاده است برای همین تصمیم می گیرد تا برای نجات جان این حیوان وحشی نزدیک تر برود .

 

 

این دختر بسیار زیبا تبدیل به گوزن شد (عکس)

 

او با نزدیک شدن به بوته ها متوجه شد که تکان ها مربوط به گوزن نیست بلکه زنی با وضعیت نامناسب خود را از دل جنگل به کنار جاده رسانده است ، زن جوان “لیزا تریس” ۲۵ ساله بود که بر اساس گزارشات ۲۳ جولای گم شده بود. لیزا تریس جوان بعد از فرار از دست ۲ مرد به جگل آلاباما رسید و مدت یک ماه تمام با خوردت توت و آب آلوده زنده مانده بود ، وضعیت و شرایط زندگی او در طول این یک ماه ظاهر لیزا را کاملا تغییر داده بود.

 

این دختر بسیار زیبا تبدیل به گوزن شد (عکس)

 

این دختر بسیار زیبا تبدیل به گوزن شد (عکس)

 

بدن زخمی دختر گم شده بعد از ۱ ماه زندگی در جنگل آلاباما زنی که او را پیدا کرد می گوید:درست شبیه یک حیوان وحشی بود البته از لحاظ ظاهری ، موهای گره خورده و بسیار کثیفش از دور او را شبیه گوزن کرده بود. تمام بدنش جای نیش حشرات و زخم بود ، ناخن هایی که زیرشان پر از گل و خاک شده بود و بدن ضعیفی داشت. بر اساس گزارشات این دختر جوان در طول این یک ماه ۲۲ کیلوگرم از وزن خود را کم کرده و بسیاری زنده ماندن او را مثل یک معجزه می دانند.

 

این دختر بسیار زیبا تبدیل به گوزن شد (عکس)

 

در ادامه  گزارش عنوان شده است که این دختر اهل “لوییسویل” است اما سر از جنگل های “آلاباما” در اورده که دلیل آن به احتمال زیاد نا آشنا بودن او به منطقه بوده است و احتمالا در جریان فرار از دست آن دو مرد به این مسیر رسیده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=198616

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x