گروه : وبگردی
ساعت : 18:53
شناسه : 198496
تاریخ : 28 مرداد 1396
واکنش حامد حدادی به اهانت لبنانی‌ها به سرود ملی ایران + عکس

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در صفحه اینستاگرام خود نسبت به توهین هواداران لبنانی به سرود ملی ایران واکنش نشان داد.

واکنش حامد حدادی به اهانت لبنانی‌ها به سرود ملی ایران + عکسبه گزارش«کمال مهر»؛ حامد حدادی، بسکتبالیست ملی پوش ایران با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به توهین هوادان لبنانی در بازی یک چهارم نهایی کاپ آسیا، واکنش نشان داد.

لازم به ذکر است؛ تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی کاپ آسیا مقابل تیم ملی لبنان قرار گرفتند و موفق شدند این تیم را شکست دهند و راهی نیمه نهایی شوند. در حاشیه این دیدار، قبل از شروع بازی، زمانی که سرود ملی ایران پخش شد، هواداران لبنانی سر و صدا ایجاد کرده و شعارهایی دادند که این موضوع ناراحتی شدید بازیکنان و مربیان ایرانی را در پی داشت.

حامد حدادی در واکنش به توهین هوادان لبنانی به سرود ملی ایران در اینستاگرام نوشت: “ما کار مرسوم در ورزش جهان رو انجام دادیم و در زمان پخش سرود لبنان به احترام مردم این کشور سکوت کردیم اما اونا برعکس ما بودن. تماشاچیان لبنانی به سرود کشور ما احترام نگذاشتند و من و بچه ها در تمام اون لحظه با تمام وجود سرود کشورمون رو می خوندیم و بعد از اون یکدل شدیم که جواب این رفتارو تو زمین بازی بدیم. فکر کنم خود لبنانی ها هم متوجه این ماجرا شدن و فهمیدن که بچه های ایران با چه غیرتی بازی کردن و بردن. ما یاد گرفتیم حرفمون رو تو زمین بزنیم و خوشحالم که با این کار مردممون رو خوشحال کردیم و البته توهینی هم به مردم لبنان نکردیم. حالا هم فارغ از هر نتیجه ای که در این تورنمنت بگیریم این قول رو به میدم که تک تک بچه ها با تمام وجودشون می جنگن و به دنبال بهترین نتیجه آن”.

واکنش حامد حدادی به اهانت لبنانی‌ها به سرود ملی ایران + عکس

انتهای پیام/