تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

گرانترین ساعت‌های دنیا + تصاویر

  • کد خبر : 198303
  • 26 مرداد 1396 - 10:23
گرانترین ساعت‌های دنیا + تصاویر

گرانترین و لوکس‌ترین ساعت‌های مچی جهان که تاکنون ساخته شده‌اند.

به گزارش«کمال مهر»؛ ساعت مچی علاوه بر ویژگی کاربردی آن در نمایش زمان در هر موقعیتی، می‌تواند یکی از زیورآلات محبوب نیز باشد. ساعت مچی برای افراد بسیاری در جهان، حائزاهمیت است، هستند کسانی که حاضرند برای داشتن یک ساعت مچی منحصر به‌فرد و خارق‌العاده پول زیادی را هزینه نمایند. در زیر فهرستی از گرانترین ساعت های مچی جهان برای علاقه‌مندان گردآوری شده است که کسب اطلاعاتی درباره آنها شاید خالی از لطف نباشد.

۱/ساعت جیبی برکوئت که در سال ۱۹۷۰ از طلای ۱۸ عیار ساخته شد. روی صفحه نقره ای آن  با دست حکاکی شده است. قیمت این ساعت معادل دو میلیارد و ۳۶۹ میلیون تومان است.

گرانترین ساعت‌های دنیا + تصاویر

۲/ساعت بلنک پین: این ساعت بسیار شیک از پلاتینیوم است. برای ساخت بند آن از پوست تمساح استفاده شده است. به کار بردن ۷۴۰ قطعه‌ی دست‌ساز در ساخت موتور این ساعت، عنوان پیچیده‌ترین ساعت جهان را به آن داده است. قیمت  این ساعت ۲ میلیارد و ۵۸۲ میلیون تومان است.

گرانترین ساعت‌های دنیا + تصاویر

۳/ساعت مجیسرالیس مونه لوئیس: در ساختار پیچیده این ساعت از شهاب‌سنگ‌های واقعی برگرفته از سطح ماه استفاده شده است. قیمت آن معادل  ۲ میلیارد ۷۷۵ میلیون تومان می‌باشد.

گرانترین ساعت‌های دنیا + تصاویر

۴/ساعت خاویار سیاه هابلات: این ساعت از ۵۰ الماس سیاه در یک ردیف و طلای سفید ۱۸ عیار ساخته شده است. قیمت آن معادل ۳ میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان است.

گرانترین ساعت‌های دنیا + تصاویر

۵/ ساعت سوپر آیس کیوب چوپارد: این ساعت از الماس ۶۰ قیراط که به طرز خارق‌العاده به شکل مکعب‌های کامل برش داده شده است. این هنر منحصر به‌فرد ترکیبی از دستبند و ساعت است و قیمت آن معادل ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان است.

گرانترین ساعت‌های دنیا + تصاویر

۶/ساعت اسکای مون پاتک فیلیپس:  پیچیده‌ترین ساعت ساخته شده توسط شرکت پاتک فیلیپس است که با ظرافت تمام آسمان شب در صفحه آن گنجانده شده است. از ویژگی‌های این ساعت نمایش تقویم و فازهای مختلف حرکت ماه است. هنر مدرن در ساخت این ساعت به شکل بی‌نظیری به کار گرفته شده است. قیمت این ساعت معادل ۴ میلیارد و ۱۹۶ میلیون تومان است.

گرانترین ساعت‌های دنیا + تصاویر

۷/ساعت واچرون کنستانتین: این ساعت سوئیسی به مناسبت دویست و پنجاهمین سالروز تاسیس این شرکت ساخته شد. جنس این ساعت از طلای ۱۸ عیار و شیشه غیرقابل انعطاف یاقوت کبود مایل به آبی است. قیمت این ساعت معادل ۴ میلیارد و ۸۴۱ میلیون تومان است.

گرانترین ساعت‌های دنیا + تصاویر

۸/ساعت ورلد تایم پلاتینیوم پاتک فیلیپس: این ساعت در سال ۲۰۰۲ به عنوان گرانترین ساعت جهان به مزایده گذاشته شد. ویژگی خارق‌العاده آن نمایش خودکار زمان در هرنقطه از جهان است. قیمت این ساعت معادل ۱۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان است.

گرانترین ساعت‌های دنیا + تصاویر

۹/ ساعت سوپر کامپیلیکیشن پاتک فیلیپس:  ساخته شده از طلای ۱۸ عیار به سفارش جونیور هنری گریوز بانکدار  در سال ۱۹۳۳ است که طراحی و ساخت آن ۵ سال به طول انجامیده است. در طراحی این ساعت ۲۴ ویژگی مکانیکی پیچیده‌ای فراتر از زمانبندی اولیه تعبیه شده که از جمله آنها عملکرد هر یک از دوره‌های زمانی مختلف در هر ساعت از روز است. قیمت این ساعت ۳۵ میلیارد و ۵۰۴ میلیون تومان می‌باشد.

گرانترین ساعت‌های دنیا + تصاویر

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=198303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x