تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

حادثه جالب هنگام زلزله مهیب در چین + تصاویر

  • کد خبر : 197833
  • 23 مرداد 1396 - 14:21

عمل فداکارانه جوان چینی در اتوبوس تور گردشگری، باعث اتفاق جالبی در هنگام وقوع زلزله شد.

به گزارش «کمال مهر»؛ هفته گذشته زلزله مرگباری استان ” سیچو آن ” در غرب میانی چین را به لرزه در آورد که در اثر آن ۱۳ نفر جان باخته و بیش از ۱۷۵ نفر زخمی شدند. مرکز این زلزله مهیب در نزدیکی پارک ملی ” جیوژایگو ” بود که گفته می شود در روز سه شنبه حدود ۳۸۷۹۹ نفر از آن بازدید کرده بودند.

حادثه جالب بعد از زلزله مهیب در چین + تصاویر

اما در کنار این حادثه تلخ، حادثه جالبی نیز بعد از وقوع زلزله در این پارک رخ داد که سوژه رسانه ها شد. در لحظه وقوع زلزله، در حالی که تعدادی از گردشگران با یک اتوبوس وارد پارک شده بودند ناگهان سنگی بزرگ از بالای کوه به پایین و سمت جاده سقوط کرد.

با وجود تلاش راننده برای جلوگیری از برخورد سنگ به اتوبوس، این سنگ با شدت زیاد به شیشه عقب اتوبوس برخورد کرد. اما در این میان عمل فداکارانه جوان چینی که با نامزدش در صندلی مقابل محل برخورد سنگ نشسته بود باعث تصمیم جدی ازدواج نامزدش با وی شد. در لحظه برخورد سنگ به اتوبوس این مرد جوان دستانش را بر سر و صورت نامزدش قرار داد و با سپر بدن خود مانع زخمی شدن وی شد.

حادثه جالب بعد از زلزله مهیب در چین + تصاویر

زن جوان که ” زنگ یاجینگ ” نام دارد در این خصوص گفت: ” ناگهان یک سنگ بزرگ به اتوبوس برخورد کرد و دقیقا در همان لحظه نامزدم خودش را سپر من کرد. هنگامی که چشمانم را باز کردم کف اتوبوس پر از شیشه های ریز بود و چهار سنگ بزرگ که اندازه مشتم بود در جلوی پاهایم افتاده بود. بلافاصله بعد از این نمایش فداکارانه، به نامزدم پیشنهاد ازدواج دادم.”

حادثه جالب بعد از زلزله مهیب در چین + تصاویر

در اثر این زلزله هیچ یک از ۲۹ مسافر این اتوبوس دچار آسیب نشدند و در حالی که همگی آنها از این اتفاق جالب خوشحال بودند به ” چنگدو ” مرکز سی چوان بازگشتند.

گفتنی است؛ قرار است این زوج مراسم ازدواج خود را به زودی و بصورت رسمی برگزار کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=197833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x