تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

از دانلود نرم‌افزار عکاسی حرفه‌ای تا حذف فایل‌های تکراری در گوشی

  • کد خبر : 197454
  • 20 مرداد 1396 - 23:09

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش«کمال مهر»؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین وبرترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 دانلود پاور باتری Power Battery Saver 1.8.9.3 برای اندروید / افزایش شگفت انگیز عمر باتری

یکی از بهترین نرم افزارهای کاهش مصرف باتری نرم افزار Power Battery است که با وجود حجم پایین نرم افزار قابلیت های بسیار زیادی را در خود جای داده است و گفته می‌شود تا ۶۰ درصد مصرف باتری را کاهش می‌دهد.

دانلود پاور باتری Power Battery Saver  برای اندروید/افزایش شگفت انگیز عمر باتری

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Pulsar Music Player Pro 1.5.5 ؛ پلیر قدرتمند، زیبا و بسیار کم حجم

نرم افزارهای مختلفی برای پخش موسیقی ارائه شده است اما معمولا نرم افزار های قدرتمند حجیم هستند و پردازنده دستگاه شما را به مقدار قابل توجهی اشغال می کنند. اما ما نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که درعین قدرت ، کیفیت و زیبایی فوق العاده ، حجم بسیار سبکی دارد. و در نتیجه باتری کمتری هم از گوشی شما مصرف میکند.

دانلود Pulsar Music Player Pro 1.5.5 ؛ پلیر قدرتمند و بسیار کم حجم
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود FaceApp 2.0.492 برای اندروید و ios ؛ نرم افزار پرطرفدار تغییر چهره فیس اپ

این روز ها به اشتراک گذاشتن تصاویری از زمان پیری، در فضای مجازی رونق گرفته است. شاید برای شما هم سوال باشد که کاربران با کدام نرم افزار این عکس ها را می سازند. نرم افزار FaceApp ابزاری است که به وسیله آن می توانید تصویری از خود در زمان کودکی، پیری و … مشاهده کنید . این نرم افزار به این شکل کار میکند که شما یا یک عکس را از گالری انتخاب می کنید و یا همان موقع یه صورت زنده از خود را دیگران عکس میگیرید و با انتخاب فیلتر، تصویر مورد نظر خود را دریافت میکنید. نرم افزار FaceApp در گوگل پلی توانسته است نمره عالی ۴.۵ از ۵.۰ را نیز کسب کند.

 دانلود FaceApp
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 دانلود Search Duplicate File 4.60 برای اندروید/جستجو و حذف فایل های تکراری در حافظه گوشی

ممکن است بسیاری از فایل ها را دانسته یا نادانسته در پوشه های مختلف در دستگاه اندرویدی خود  کپی کرده باشیم که این کار موجب پرشدن حافظه آن خواهد شد. یکی از بهترین روش های خالی کردن حافظه گوشی یا تبلت، حذف کردن نسخه های تکراری فایل های یکسان است.

برای این کار بهترین نرم افزار ارائه شده  برنامه Search Duplicate File است که به دقتی فراوان حافظه دستگاه را جستجو کرده و فایل های تکراری را برای حذف به شما ارائه میکند و با انتخاب نسخه های تکراری آن ها را حذف کنید.

دانلود Search Duplicate File  برای اندروید/جستجو و حذف فایل های تکراری در حافظه گوشی

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود مترجم گوگل ۵.۱۱.۰ Google Translate ؛ ترجمه قدرتمند متون با گوگل ترنسلیت

مترجم گوگل در هر بروزرسانی از قابلیت های متنوع و جدیدی رونمایی میکند. به وسیله مترجم گوگل (گوگل ترنسلیت)  به راحتی  با گرفتن عکس از یک متن آن را ترجمه کنید و نیز  با فناوری واقعیت مجازی این شرکت به صورت آنلاین با استفاده از دوربین گوشی خود نوشته های مختلف اطرافتان، مانند تابلو ها را به صورت ترجمه شده ببینید.

دانلود مترجم گوگل  Google Translate ؛ ترجمه قدرتمند با گوگل ترنسلیت
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

 دانلود ۵.۵.۰ Password Safe and Manager؛ مدیریت رمز عبور

 نرم افزار Password Safe and Manager ابزاری فوق العاده برای ذخیره و مدیریت پسوردهای شماست. اگر شما نیز اکانت های بسیاری دارید و نگران فراموش شدن پسوردهایتان هستید، با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی پسوردهای خود را در آن ذخیره کنید و در صورت نیاز به آنها رجوع کنید. این نرم افزار می تواند برای شما پسوردهای قدرتمندی را بسازد که کسی نتواند آن ها را کشف کند.
 

Password Safe and Manager
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Snap Camera HDR 8.6.0 برای اندروید ؛ بهترین نرم افزار عکاسی با قابلیت های دوربین حرفه ای

اگر از کیفیت دوربین تلفن همراه خود راضی نیستید، Snap Camera HDR کامل ترین ابزارهای ممکن را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آنها بتوانید تصاویری هنری و حرفه ای بگیرید.

Snap Camera HDR امکانات لازم برای گرفتن بهترین عکس ها از جمله تنظیم حالات تصویر برداری، افکت گذاری حرفه ای تصاویر، تنظیم کنتراست عکس ها، قطع صدای شاتر دوربین و … را در اختیار شما قرار می دهد.

دانلود Snap Camera HDR 8.4.0 برای اندروید ؛ بهترین نرم افزار عکاسی با قابلیت های دوربین حرفه ای
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود ۱۲.۴.۴ Full Screen Caller ID برای اندروید ؛ نمایش تمام صفحه تصویر تماس گیرنده

تصور کنید در میان  خستگی کار روزانه تماسی با شما گرفته می شودو تصویر عزیزترین افراد برای شما به طور تمام صفحه در گوشی هوشمندتان به نمایش درآید. این تصاویر میتواند تصویر پدر و مادر عزیز ، همسر و همراه زندگیتان یا فرزند دلبندتان باشد. تصورش هم لذت بخش است و خستگی را از تن به در می کند.

شما میتوانید با نرم افزار HD Full Screen Caller ID این قابلیت را به گوشی آندرویدی خود اضافه کنید. این نرم افزارعکس بزرگ و با کیفیت تماس گیرنده را موقع دریافت تماس، ایجاد تماس، Missed Call و دریافت SMS نشان می دهد.

دانلود 12.4.2 Full Screen Caller ID برای اندروید ؛ نمایش تمام صفحه تصویر تماس گیرنده
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود YoWindow Weather 2.1.9 برای اندروید و Ios / نرم افزار پرطرفدار پیش‌بینی وضعیت آب و هوا

نرم افزار Weather YoWindow ابزاری عالی برای پیش بینی آب و هواست. این نرم افزار با ۱۰ میلیون بار دانلود در گوگل پلی یکی از محبوب ترین ابزارهای هواشناسی گوشی های هوشمند معرفی شده است. همچنین این نرم افزار کاملا هوشمند است مثلا با توجه به موقعیت زمانی شما برای روز پس زمینه روز و برای شب پس زمینه شب به گوشی شما خواهد بخشید، در لحظات بارانی و یا برفی نرم افزار دقیقا باران و برف را روی گوشی شما شبیه سازی می کند.

Weather YoWindow
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود FilmoraGo – Free Video Editor Pro 3.1.1؛ ویرایشگر حرفه‌ای ویدئو

نرم افزار FilmoraGo – Free Video Editor یکی از بهترین برنامه ها در زمینه ویرایش و افکت گذاری روی ویدئو ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی ویدئو های خود را ویرایش و قسمت های دلخواه آن را از هم جدا کنید و روی آن ها افکت قرار دهید. همچنین می توانید موزیک های مورد نظر خود را روی فیلم قرار دهید و در هر لحظه پیشنمایش تغییرات خود را مشاهده کنید. برنامه FilmoraGo کاملا رایگان بوده و توانسته است در گوگل پلی نمره عالی ۴.۲ از ۵.۰ را نیز دریافت کند.

FilmoraGo
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=197454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x